Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی قشم گفت: عدم بازگشت مسافران احتمالی قشم به شهرهایشان برخورد قاطع پلیس از جریمه ۵ میلیون ریالی تا توقیف یک ماهه خودرو را در پی خواهد داشت. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حسین الهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برای حفظ سلامت مردم از روز جمعه در قشم اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس تصمیم  ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و در راستای اجرای مصوبات هماهنگ ملی از سفرهای غیرضروری عموم قشموندان دراین طرح جلوگیری می‌شود تا شعار «در خانه می‌مانیم» و «کرونا را شکست می‌دهیم» تحقق پیدا کند.

قدردانی فرماندار قشم از خدمات سپاه در مقابله با کرونا / پاسداران ‌همچنان ‌تکیه‌گاه‌‌ مردم هستندگزارش ویدئویی تسنیم| کنترل شدید ورود و خروج ‌به قشم / خروج مردم از جزیره ممنوع شدقشم| ارسال مایحتاج مردم توسط پیک به درب منازل بررسی می‌شود

فرمانده انتطامی قشم از هموطنانی که قشم را برای سفر انتخاب کرده‌اند خواست هرچه سریعتر به شهر خود بازگردند، چرا که در صورت تخلف از این طرح با برخورد قاطعانه پلیس و جریمه سنگین 5 میلیون ریالی و توقیف یک ماهه خودرو مواجه خواهند شد.

الهی با بیان اینکه تا اطلاع بعدی این طرح ادامه دارد، افزود:تردد از روستاها به شهر قشم و بلعکس جز در موارد خاص با محدودیت شدید همراه خواهد بود و در ایست و بازرسی‌ها محدودیت‌های لازم قانونی را برای حفظ سلامتی شهروندان اعمال خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مثبت شهروندان و هم میهنان با پلیس زنجیره رشد بیماری را قطع و در سریعترین زمان بیماری کرونا را ریشه می‌کند.

انتهای پیام/7558/ش

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل موادافیونی در محور هرات-مروستمطلع شدند. 
وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده؛ ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان اظهارکرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار