Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:28:35 GMT

نرخ تمامی ارزها ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۲۲۵

نرخ تمامی ارزها ثابت ماند

 بر اساس اعلام بانک مرکزی، هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه دهم فروردین ماه ۹۹» بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۳۰۹ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۸۸۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۱۵۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۲۴۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۰ ریال، روپیه هند ۵۶۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۴ هزار و ۶۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۴۰۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۹۱۶ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۲۴ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۳۵۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۳۸۳ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۵۰۸ ریال، روبل روسیه ۵۳۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۵ هزار و ۸۹۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۴۳۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۳۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۳۱ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۰۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۴۲۹ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۴۰۴ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۱۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۹ هزار و ۳۰۶ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۷۰۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۶۳۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹  هزار و ۴۱۰ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۷۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۵۸۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۲۱۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۸۲۰ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۴۵۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲هزار ریال ارزش‌گذاری شد.  

برچسب‌ها نرخ ارز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ ارز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمریکا سوئیس نروژ دانمارک هند کویت پاکستان ژاپن عمان کانادا آفریقای جنوبی ترکیه روسیه عراق سوریه بحرین لیبی مالزی کره جنوبی اردن گرجستان افغانستان تاجیکستان ونزوئلا ترکمنستان نرخ ارز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی با طرح تحول نظام آموزشی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در گردهمایی معلمان تیران کرون اظهار کرد: نظام آموزشی در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای جامعه و نسل جدید نیست و باید در این ساختار تحول ایجاد شود.

وی افزود: ترکیب درسی و فصل‌های کتب آموزشی برای نیازهای فردی و اجتماعی جامعه کارآمدی نداشته و کودک و نوجوان درس زندگی نمی‌آموزند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث علمی و تجربی نیازهای جامعه را برطرف نکرده و نگرانی‌های اعتقادی و مهارتی به دلیل عدم ارائه مطالب مهارت‌های زندگی در جامعه ایجاد شده است.

ابوترابی ادامه داد: در طرح پیشنهادی تحول در نظام آموزشی کشور موضوعات اعتقادی و مهارت‌آموزی در اولویت قرار می‌گیرد تا دانش‌آموزان در مدت ۱۲ سال مدرسه اعتقادات خود را تقویت کرده و مهارت‌های زندگی را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با تمرکز بر دو محور اعتقادات و مهارت‌های علمی به زندگی زندگی افراد کمک شده و در آینده می‌توانند در زندگی فردی و اجتماعی خود استفاده کند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح در مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد تا پس از بررسی در کمسیون‌های تخصصی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برسی نهایی و تصویر بشود.

ابوترابی یادآور شد: کارشناسان و افراد متخصص در این حوزه همکاری خوبی داشته و سعی شده تا این طرح قوی و با سطح بالا عرضه شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در تأمین نیازهای آموزش و پرورش گفت: خیرین در مدرسه‌سازی و تأمین هزینه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند که بدون همکاری آنان دولت قادر به رفع نیاز آموزشی نبود. تداوم همکاری‌ها باعث می‌شود تا تجهیزات مورد نیاز مدارس هم تأمین شود.

کد خبر 751245

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات