Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:27:46 GMT

۹۵ درصد مغازه‌های غیرضروری در قزوین تعطیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۴۸۷

۹۵ درصد مغازه‌های غیرضروری در قزوین تعطیل شده است

منوچهر حبیبی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین، افزود: اگر اتحادیه‌ای تخلف کند و صنف‌های تحت تابعه خود را باز نگهدارد، هر واحد صنفی ۵۰۰ هزار تومان جریمه و یک ماه پلمب می‌شود و مدیر اتحادیه نیز به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون چندین واحد صنفی به علت تخلف و توجه نکردن به دستورالعمل‌ها پلمب شده‌اند، اما هنوز مدیری از اتحادیه‌های صنفی به مراجع قضایی معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حبیبی با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان مدیریت شده است، اظهار داشت: حفظ سلامت مردم جزو اولویت مسؤولان بوده و برای تامین آن باید همه اقشار اجتماعی همراهی کنند.

این مسؤول بیان داشت: هر مدیری که بر خلاف مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا رفتار کند، مستحق برخورد قانونی از طریق سازمان تخلفات اداری است که بدون هیچ‌گونه اغماضی اجرا خواهد شد.

حبیبی مدت زمان اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا یا فاصله گذاری اجتماعی را فعلا تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: در شرایطی که واحدهای غیرضروری تعطیل شده‌اند، واحدهای توزیع کالاهای ضروری تا پایان عید فعال هستند و پنج فروشگاه‌ اینترنتی نیز به آنها اضافه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی تا سه ماه آینده ذخیره شده است، گفت: بسیاری از کشورهای غربی برای یک دستمال کاغذی یا یک کالای ضروری کاغذی سربازان مسلح به کار گمارده‌اند؛ درحالیکه جمهوری اسلامی با همه تحریم‌ها و کمبودها با مدیریت بسیار خوب مواد غذایی روبه رو است.

حبیبی در خصوص کوچ عشایر استان نیز اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده باید عشایر استان تا پایان فروردین ماه سال جاری در مناطق خود بمانند و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از حرکت و جابه‌جایی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع نیازهای شهروندان به اقلام بهداشتی، خاطرنشان کرد: استان قزوین توانسته روزانه ۶۰ هزار عدد دستکش و تاکنون ۲۴ میلیون عدد ماسک تولید کند و مازاد نیاز خود را به استان‌های دیگر ارسال کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین با اشاره به وظایف رسانه‌ها یادآور شد: یکی از وظایف رسانه در این برهه زمانی شیوع ویروس کرونا دادن امید و انگیزه به کادر درمان و پزشکی است که انصافا از جان و دل مایه گذاشته و در این راه از خودگذشتگی دارند.

سید حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین نیز در این نشست خبری از تولید سه هزار و ۷۱۵ لینک خبری و ۲ هزار و ۱۶۰ عکس و ویدئو در زمینه کرونا خبر داد.

تاکنون، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تاکنون به ۸۷۳ مورد و آمار جان باختگان نیز به ۱۱۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا نشست خبری استان قزوین اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نشست خبری استان قزوین اصناف ویروس کرونا نشست خبری استان قزوین اصناف استان قزوین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم