Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،   سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت آیت الله سید جعفر کریمی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

«درگذشت فقیه مجاهد مرحوم آیت الله سید جعفر کریمی را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و همه بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید جعفر کریمی که از علمای عامل و متقی بودند؛ عمر پر برکت خود را در راه ترویج معارف اسلام صرف کرد و خدمات ارزشمندی به اسلام و انقلاب عرضه داشتند که در ایام مبارک شعبانیه به لقاء الله پیوستند.

ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۱، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئول شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری بخشی از خدمات ایشان بود که ان شاءالله ذخیره آخرتشان خواهد بود.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید؛ طلب رحمت و مغفرت و آرزوی صبر جمیل برای بازماندگان ایشان مسئلت دارم.»

کد خبر 4888222 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مدرس حوزه علمیه قم شورای عالی انقلاب فرهنگی ویروس کرونا منصور غلامی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه تهران دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد