Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:13:12 GMT

۸۶ مورد عملیات حادثه و حریق در شهر سمنان امدادرسانی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۷۲۹

۸۶ مورد عملیات حادثه و حریق در شهر سمنان امدادرسانی شد

سعید اسمعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۸۶ مورد عملیات حادثه و حریق اسفندماه در شهر سمنان امدادرسانی شد، ابراز داشت: از این تعداد ۴۷ مورد آتش‌سوزی و ۳۹ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

وی بابیان اینکه از تعداد آتش‌سوزی‌های ماه گذشته ۲۷ مورد به آتش‌سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه و ضایعات در چهارشنبه آخر سال مربوط می‌شود، افزود: این تعداد حریق همگی توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شدند و خوشبختانه هیچ گونه تلفاتی در این شب گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه تعداد هفت مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری بود که توسط نیروی‌های عملیاتی به‌خوبی پوشش داده‌شده است، ابراز داشت: تعداد نجات‌یافتگان ماه گذشته در این عملیات‌ها ۲۷ نفر مرد و زن گزارش می‌شود.

اسمعیل پور ضمن بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی شهر سمنان در ۳۹ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشته و به شهروندان و هموطنان امدادرسانی کردند، تصریح کرد: بیشترین آمار حوادث با ۲۲ مورد به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور مربوط می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در آخرین ماه سال ۹۸ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان نزدیک به دو هزار و ۷۷۹ تماسی که با سامانه ۱۲۵ زده‌شده، پاسخ داده است، افزود: از این میزان تماس آتش‌نشانی با مجموع ۳۳ ساعت و ۳۱ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۳۴ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امداد و نجات سازمان آتش نشانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امداد و نجات آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل