Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@05:13:24 GMT

ورودی مناطق تفرجگاهی شازند بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۸۳۹

ورودی مناطق تفرجگاهی شازند بسته شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی  «محمد اتابکی» افزود: تمامی مسیرهای منتهی به مناطق و اماکن گردشگری و تفرج‌گاه‌های شازند در راستای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری با همکاری دهیاران بسته شده است.

وی اظهار داشت:  تردد افراد غیربومی به منطقه گردشگری نظم آباد شهرستان اراک نیز به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی دهیاری‌، شورای اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی بسته  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شازند گفت: هرگونه تردد به منطقه گردشگری خانه میران این شهرستان نیز در راستای اجرای مصوبات پدافند زیستی استان ممنوع است.

اتابکی  از  مردم درخواست کرد: مصوبات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند و از حضور در مناطق و اماکن روستایی و مناطق گردشگری استان  خودداری کنند.

 شهرستان شازند از توابع استان مرکزی در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شمار مبتلایان استان مرکزی به کووید ۱۹ یک‌هزار و ۵۰ نفر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا صنایع دستی و گردشگری گردشگری گردشگری استان گردشگری و صنایع دستی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی

به گزارش «تابناک»، حسین ایثارگر، جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ بارش تگرگ موجب آب افتادگی برخی منازل روستایی به ویژه در روستاهای "جنبذ" و "علی آباد سیدرحیم" از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی افزود:‌ گزارش های رسیده حاکی از آن است که سیلاب به بخشی از راه‌ های روستایی و بین مزارع و نیز محصولات کشاورزی منطقه آسیب رسانده است و در موردی حتی یکی از روستاییان با موتورسیکلت هنگام عبور از رودخانه گرفتار سیلاب شده بود، که با تلاش مردم راکب نجات یافت اما موتور وی را آب برده است.

فرماندار ششتمد گفت:‌ با توجه به تعطیلی جمعه، روز شنبه تیم های ارزیاب برای بررسی وضعیت مناطق روستایی مزبور و برآورد خسارات وارده به منطقه اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ منازل روستایی این شهرستان عمدتا دارای سازه های خشت و گلی است و با مصالح قدیمی و سنتی ساخته شده است که این می تواند در مواقع بارندگی شدید و بروز سیلاب آسیب زا باشد.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع و ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

دیگر خبرها

  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند