Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس که خود به کرونا مبتلا شده و اکنون در قرنطینه به سر می برد، در نامه ای خطاب به شهروندان این کشور هشدار داد که وضعیت انگلیس در سایه شیوع کرونا بغرنج تر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، جانسون در نامه خود خطاب به شهروندان انگلیسی آورده است که در سایه شرایط کنونی محدودیت های بیشتری در این کشور در راه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه جانسون همچنین تأکید شده است: این مهم است که با شما صادق سخن بگویم و اعلام کنم اوضاع پیش از آنکه بهتر شود، بدتر خواهد شد. به همین خاطر هرچه توصیه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم، جان انسان های کمتری از بین خواهد رفت و زودتر می‌توانیم به زندگی عادی بازگردیم.

نخست وزیر انگلیس تأکید کرده است: در این شرایط اضطرار ملی از شما می‌خواهم که در خانه بمانید، از سازمان خدمات ملی بهداشت حمایت کنید و جان مردم را نجات دهید.

جانسون دوشنبه هفته گذشته با اعلام وضع اضطراری، مقررات منع رفت و آمد در انگلیس را به اجرا گذاشت.

گفتنی است، نامه هشدار آمیز نخست وزیر انگلیس به مردم درحالی است که در ابتدای شیوع کرونا در انگلیس، جانسون اعلام کرد که با وجود تلفات این بیماری، مدارس و مسابقات ورزشی تعطیل نخواهد شد و در بازدید از یک مرکز درمانی بیماران کرونایی، با همه آن‌ها دست داد.

کد خبر 4888256

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس ویروس کرونا بوریس جانسون ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق ایران عربستان سعودی رژیم صهیونیستی شیوع کرونا دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران روسیه سوریه افغانستان عدنان الزرفی لبنان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد. دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 846838 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی سریلانکا

دیگر خبرها

  • اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان