Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برای سال ۹۹ یک سری پروژه‌های کوچک مقیاس را تصویب کردیم و امیدواریم این پروژه‌ها تحولی در لایه‌های محله‌ای شهر بوجود آورند.

عضو شورای شهر با بیان اینکه این تغییرات سبب بهسازی وضعیت عمرانی، امور فرهنگی و ترافیکی محلات می‌شوند،اظهار کرد: کاهش آلودگی هوا در سال ۹۸ اگرچه نسبت به سال ۹۷ وضع خوبی نداشت، اما نسبت به سال‌های ۹۴ و ۹۵ بهتر بود و در مجموع در کنترل کیفیت آلودگی هوا و ترافیک بهتر از گذشته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص به تعویق انداختن تحویل پول ۹۱۰ میلیارد تومان از فروش اوراق مشارکت به شهردرای گفت: من احساس نمی‌کنم دولت با شهرداری مشکل داشته باشد و احساسم این است که دولت خودش هم با مشکلاتی مواجه است.

بیشتر بخوانید: پاسخ وزارت کشور به تذکر شورای شهر تهران درخصوص لزوم اجرای قانون هوای پاک

عضو شورای شهر در خصوص عمل نکردن دولت به تعهداتش گفت: تعهدات دولت برای شرایط عادی بوده، ولی حالا شرایط بدتر شده است.

خلیل آبادی در پایان اظهار کرد: دولت هر کمکی که بتواند به شهرداری ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا طرح ترافیک شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت