Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «ساوث چاینا مورنینگ پست» روز یکشنبه نوشت: خارجی های مقیم این کشور از سوء اطلاع رسانی درباره کرونا گلایه دارند اما وزارت خارجه ژاپن تا کنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

در بیانیه سفارت آلمان در توکیو آمده است: به دلیل آنکه نرخ آزمایش های کرونا در ژاپن بسیار پایین است اصلا نمی توان آمارهای رسمی این کشور را باور کرد بر اساس این گزارش، در ژاپن آزمایش کرونا فقط برای کسانی که برای ۴ روز متوالی تب شدید داشته باشند و یا با مبتلایان در ارتباط بوده اند، انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال اظهارات سفارت آلمان واکنش هایی در توکیو برانگیخته است، «استفان ناگی» از استادان روابط بین الملل دانشگاه کریستین در توکیو می گوید: این برخورد آلمان، مطابق «پروتکل دیپلماتیک نیست» رفتار آلمان به عنوان کشوری که مناسبات خوبی با ژاپن دارد غیرمعمول است.

به رغم اینکه دولت ژاپن از افزایش شمار مبتلایان می گوید اما به طور معمول مردم و رسانه های این کشور چندان علاقه ای به بحث درباره کرونا نشان نداده اند.

ژاپن اعلام کرده است تا کنون یک هزار و ۶۹۳ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده، ۵۲ تن جان باخته و ۴۰۴ تن هم درمان شده اند.

«اریک فیور» اهل فرانسه و مدیر یک مدرسه در ژاپن می گوید: ما فقط می شنویم که رسانه های می گویند ژاپن وضعیت ویژه ای دارد و کرونا گسترده نیست زیرا مردم ماسک می زنند و دست می شویند اما یکدفعه می گویند المپیک توکیو به تعویق افتاده است.

وی گفت : آنها می گویند ما از چین و کره جنوبی بهتر و قوی تر با کرونا مقابله کردیم ولی اینطور به نظر نمی رسد اگر اینطور بود تاریخ برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو تغییر نمی کرد.

برخی از اتباع خارجی دیگر هم در مصاحبه هایی که ساوث چاینا منتشر کرده از اینکه یکباره تاریخ برگزاری المپیک تغییر کرده است، شوکه شده اند و می گویند که ژاپن از ابتدای کرونا همواره در شرایط تشکیک بسر برده است.

منبع: ساوث چاینا مورنینگ پست برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن آلمان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن آلمان ژاپن آلمان ژاپن ژاپن آلمان آلمان آلمان ژاپن ژاپن ژاپن فرانسه ژاپن ژاپن کره جنوبی ژاپن ویروس کرونا ژاپن آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی