Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@17:45:59 GMT

تداوم تولید و عرضه مواد ضدعفونی‌کننده در منطقه آزاد ارس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۳۹۱

تداوم تولید و عرضه مواد ضدعفونی‌کننده در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تولید و عرضه  مواد ضدعفونی کننده  جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا با جدیت در ارس تداوم دارد.

محسن نریمان با بیان این‌که شرکت‌های فعال در منطقه آزاد ارس از تمامی ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کند گفت: تعدادی از شرکت‌های تولیدی ارس با هدف تامین بخشی از نیاز کشور ضمن تغییر خطوط خود  تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده آغاز کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تداوم تولید مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح در شرکت ماداولدوز اظهار کرد: این شرکت روزانه ۱۰۰ هزار عدد اسپری و محلول ضدعفونی کننده تولید می‌کند که با حمایت و تامین الکل مورد نیاز می‌تواند میزان تولید خود را تا دو برابر افزایش دهد.

وی در بازدید از شرکت پاناچوب با اشاره به تولید الکل ۹۶ درصد در این واحد گفت: در صورت کمک به تامین مواد اولیه و اخذ مجوزهای لازم این شرکت توان تامین اتانول مورد نیاز شرکت‌های تولید کننده مواد ضدعفونی کننده سطح منطقه را دارد.

 نریمان در پایان این بازدیدها ضمن اشاره به این‌که منطقه ازاد ارس واحدهای دیگری را نیز اماده کرده است که بتواند تجهیزات و ملزومات مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا را تامین کند، افزود: هماهنگی‌های خوبی در سطح استان، ستاد مقابله با کرونا، مقامات امنیتی، شورای تامین و سایر نهادهای مسئول برقرار است تا بتوانیم با تلاش مضاعف نیازهای کشور را با اعمال سیاست های لازم حل کنیم. 

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، بازدید از شرکت تولیدی آذرستارخان ارس یکی دیگر ازبرنامه‌های محسن نریمان بود. این شرکت که قبلا در زمینه تولید کت و شلوار مردانه فعالیت داشت با توجه به نیاز کشور به تولید ماسک پرداخته است و در حال حاضر روزانه ۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه آزاد ارس مواد ضدعفونی کننده منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر