Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اسطوره ایمان و ایستادگی دانست و گفت: فومن دارای یک هزار و ۲۰۰ جانباز سرافراز دفاع مقدس است که از این تعداد ۱۴ نفر جانباز بالای ۷۰ درصد هستند.

«بهروز محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار کرد: چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس(ع) مظهر ایثار، ازخودگذشتگی و ولایتمداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با بیان اینکه جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اسطوره ایمان و ایستادگی هستند افزود: جانبازان با داشتن الگوهایی همچون حضرت عباس(ع)، دعوت ولی‌خویش را لبیک گفتند و مقتدرانه در برابر دشمنان این مرز و بوم مقاومت و با برخورداری از اعتقادی راستین در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی مجاهدت کردند.

 

وی حضرت ابوالفضل(ع) را بزرگ جانباز تاریخ انسانیت صحنه کربلا و تجلیگاه ایثار و جانبازی عنوان کرد و گفت: شهرستان فومن دارای یک هزار و ۲۰۰جانباز سرافراز دفاع مقدس است که از این تعداد ۱۴ نفر، جانباز بالای ۷۰ درصد هستند.

 

محمدی تصریح کرد: متاسفانه بزرگداشت این روز و دیدار با جانبازان شهرستان فومن با توجه به شرایط ویژه اجتماعی ناشی از شیوع بیماری واگیر ویروس کرونا امکانپذیر نیست.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن خاطرنشان کرد: مهمترین کاری که با توجه به شرایط فعلی و با عنایت ائمه اطهار(ع) انجام خواهیم داد در روزهای دهم و یازدهم فروردین ماه جاری با تعداد زیادی از این افراد تماس تلفنی برقرار و ضمن تبریک روز جانباز، جویای احوالشان خواهیم شد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت حضرت ابوالفضل العباس ع روز جانباز جانبازان و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان