Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:58:54 GMT

برنامه‌های گسترده جهادی در مقابله با کرونا از قم شروع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۴۳۷

برنامه‌های گسترده جهادی در مقابله با کرونا از قم شروع شد

ایسنا/قم مدیرکل صداوسیمای استان قم بر پیشگامی قم در برنامه‌های جهادی در خصوص مقابله با کرونا تاکید کرد.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور از قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(ع) بازدید و در این مراسم با حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای قم نیز دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل صداوسیمای استان قم در این مراسم با اشاره به حضور خیرین و ایجاد قرارگاه مردمی و بسیج از قم افزود: مسائلی چون تغسیل و تدفین بیماران کرونایی از قم شکل گرفت و حضور طلاب و گروههای جهادی و مدافعان سلامت واقعا تلاش های بی‌نظیری داشتند، مجموعه این تلاش ها کاری سخت است و در حوزه رسانه کار وسیعی به شمار می رود و باید به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی نیاسر در این دیدار اطلاع رسانی را دارای نقشی مهم در ارتقای سطح آگاهی و آموزش برای پیشگیری از انتقال ویروس دانست و افزود: بیش از ۱۹ هزار دقیقه برنامه در صداو سیمای قم در قالب خبر، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی در مورد مقابله با کرونا تولید شد.

وی افزود: همچنین برنامه‌های گسترده‌ای در سطح ملی و بین‌المللی تولید شده است و تلاش کرده‌ایم از همان بدو شناسایی ویروس در عرصه اطلاع رسانی، حضوری جدی داشته باشیم.در این قرارگاه فعالیت‌های خوبی در حوزه رسانه، اطلاع‌رسانی، فرهنگی و پشتیبانی انجام می شود و از نیروهای رسانه ای در قرارگاه استفاده می شود که به طور حرفه ای به تولید برنامه می‌پردازند.

وی یادآورشد:  بسیاری از این تولیدات نیز در شبکه های سراسر پخش می‌شود و در شبکه‌های ملی و بین المللی همچون الکوثر و العالم نیز برنامه ساخته شده است و وضعیت قم را در مقابله با این بیماری تشریح کرده ایم. آموزش مردم و معرفی خدمات دولتی و فعالیت های مجلس از طریق رسانه انجام شد و کارهای جهادی مهمی را تبیین کرده و به پاسخگوئی به شبهات نیز پرداخته ایم.

مدیرکل صداوسیمای استان قم اظهارکرد: هیچ عرصه ای نیست که رسانه حضور نداشته باشد و می توان بسیاری از اقدامات در مساجد و یا توسط خیرین را معرفی کرد، به ویژه از طریق برنامه ها می توان در مقابل بازی رسانه ای کشورهای غربی و آمریکا ایستاد. مردم می دانند که نظام جمهوری اسلامی، عزمی جدی در نابودی کرونا ویروس در پیش گرفته است و ما در بسیاری از عرصه های درمان و پیشگیری حرف برای گفتن داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم کروناویروس مدیرکل صداوسیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود