Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه شرق استان گفت: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خروج خودرو‌های پلاک تهران از مبادی شرق استان تهران ممنوع است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهران درخصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: به منظور کاهش زنجیره انتقال کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد روز جمعه در چندین نقطه در شرق تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این طرح از تردد هموطنان تهرانی به خارج از استان تهران و همچنین ورود هموطنان ساکن در سایر استان‌ها به داخل شهر تهران به صورت جدی جلوگیری شد.

وی افزود: البته هموطنانی که قصد عبور از استان تهران را دارند برای رسیدن به خانه و سکنه خود اجازه ورود به شهر تهران را ندارند و اگر کسی از این موضوع تخطی کند جریمه خواهد شد و خودروی وی توقیف می‌شود.

به گفته محبی البته در اجرای این طرح محدودیتی برای تردد خودرو‌های حامل مواد غذایی و مواد سوختی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران همچنین درخصوص وضعیت جوی و ترافیکی مبادی شرق استان تهران نیز گفت: ما این روز‌ها کاهش تردد ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: در حال حاضر هوای ابری همراه با بارش باران را شاهدیم در حالی که در ارتفاعات جاده هراز شاهد بارش برف خفیف نیز هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تهران مسدود کرونا شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران