Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@02:55:09 GMT

آزمایش کرونای نوزاد یک ماهه در گناباد مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۳۷۰۳

آزمایش کرونای نوزاد یک ماهه در گناباد مثبت اعلام شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: آزمایش کرونای یک نوزاد یک ماهه در این شهرستان مثبت اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد باذلی افزود: این نوزاد از شهرستان تربت‌حیدریه در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری و تحت درمان قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین نتیجه آزمایش کرونای یک بیمار دیگر در گناباد نیز مثبت اعلام شده که با احتساب این دو مورد تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان بهلول این شهرستان به ۵۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاکنون ۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان گناباد تحت درمان قرار گرفته و ۹ نفر نیز فوت کرده‌اند.

دکتر باذلی افزود: ۴۰ بیمار با علائم بیماری‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های گناباد و بجستان بستری و تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: یک کودک سه ساله هم پیش از این به علت ابتلا به بیماری کرونا در گناباد بستری و تحت درمان قرار گرفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزمایش کرونا کودک یک ماهه گناباد تحت درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان