Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین بارش‌ روز دهم فروردین، برای نیمه غربی و جنوبی استان پیش‌بینی شد و بارش‌ها برای روز دوشنبه محدود به مناطق غربی استان است.

وی ادامه داد: در اتفاعات و به ویژه شهرستان کوهرنگ نیز همچنان بارش برف ادامه دارد که ترددها را در گردنه‌ها با مشکل مواجه می‌کند، از همین رو رانندگان برای تردد در این محورها باید خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره سامانی تصریح کرد: با خروج این سامانه بارشی برای صبح روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ، کاهش نسبی دما وجود دارد و باغداران برای مقابله با سرمازدگی باغات خود آمادگی داشته باشند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، بیشترین میزان بارش‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته را مربوط به ایستگاه کوهرنگ با ۵۰ میلیمتر اعلام کرد و گفت: مالخلیفه با ۴۰ میلیمتر، لردگان با ۳۲ میلیمتر، فارسان با ۲۰ میلیمتر، اردل با ۱۸ میلیمتر و بن و بلداجی با ۱۶ میلیمتر بیشترین بارش‌های استان را به خود اختصاص دادند.

قطره سامانی افزود: بارش‌ها همچنین تاکنون در شهرکرد و بروجن ۹ میلیمتر، سامان ۱۲ میلیمتر، شلمزار ۱۰ میلیمتر، سورشجان ۱۴ میلیمتر و فرخشهر ۹ میلیمتر گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در شنبه شب نهم فروردین‌ماه، منجر به وقوع سیلاب در شهرستان کوهرنگ شده و هم‌اینک راه ارتباطی ۷ روستا با مرکز این شهرستان قطع شده است.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش باران چهارمحال و بختیاری بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌وبختیاری تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۲۱/۵ میلی‌متر


بروجن :۹/۵ میلی‌متر


لردگان: ۲ میلی‌متر


کوهرنگ: ۹/۳ میلی‌متر


اردل: ۳/۳ میلی‌متر


فارسان: ۱۱/۷ میلی‌متر


سامان: ۸/۸ میلی‌متر


بن: ۲/۶ میلی‌متر


شلمزار: ۶ میلی‌متر


فرخ شهر: ۲۷/۴ میلی‌متر


مال خلیفه: ۷/۲ میلی‌متر


بلداجی: ۶/۳ میلی‌متر


ایلبگی: ۸ میلی‌متر


دوآب صمصامی: ۳/۸ میلی‌متر


لیرابی: ۶/۸ میلی‌متر

کد خبر 747708

دیگر خبرها

  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری