Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرمانشاه از خریداری ۲۰۰ دوربین نظارتی خبر داد و افزود: این دوربین‌ها امسال در معابر شهر کرمانشاه نصب می‌شود.

محسن ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وجود ۴۲ تقاطع در سطح شهر کرمانشاه، گفت: از این تعداد، ۱۵ تقاطع در دست هوشمند سازی است.

وی افزود: فرآیند هوشمندسازی یعنی مدیریت مرکزی و هماهنگ تمام تقاطع‌های شهر که این امر نیازمند وجود شبکه ارتباطی فیبرنوری و نرم افزار خاص است که در حال حاضر نرم افزار انجام این کار تهیه شده، اما هنوز زیرساخت‌های فعال‌سازی آن تکمیل نیست و بحث ارتباط فیبرنوری و سرورها نیز کامل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرمانشاه هوشمندسازی تقاطع‌ها را عامل مؤثری در جهت کنترل و مدیریت هرچه بیشتر و بهتر ترافیک شهری دانست و افزود: امسال در کنار بحث هوشمندسازی تقاطع‌ها، جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک شهری بحث پایش تصویری شهر هم مدنظر است و در همین راستا ۲۰۰ دوربین نظارتی خریداری شده که امسال در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

ارجمندی تصریح کرد: هم اکنون ۱۸ دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است و با نصب این ۲۰۰ دوربین قطعاً نظارت مؤثری بر معابر شهری خواهیم داشت.

وی اعتبار نصب این ۲۰۰ دوربین را حدود ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: نصب این دوربین‌ها نیازمند تجهیزات جانبی دیگری است که مجموعاً حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه دارد که این اعتبار تأمین شده و کار نصب دوربین‌ها امسال انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۰ دوربین ثبت تخلف در معابر شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: متأسفانه از این تعداد تنها پنج دوربین فعال هستند.

وی با بیان اینکه خرید دوربین‌های کنترل سرعت هم در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر برنامه خرید ۴۰ دوربین کنترل سرعت را در دستور کار داریم.

کد خبر 416706

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کرمانشاه حمل و نقل کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوربین نظارتی ۲۰۰ دوربین دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتماً با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

کد خبر 6096905

دیگر خبرها

  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین