Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:47:54 GMT

فعالان حوزه بهداشت و درمان پرچمدار سلامتی جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۲۱۲

فعالان حوزه بهداشت و درمان پرچمدار سلامتی جامعه هستند

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تبریک سالروز میلاد یاور امامت و ولایت را گرامی حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) در صحنه مبارزه علیه ظلم، پرچمدار ولایت بود و شجاعانه به دفاع از کیان رسول الله (ص) پرداخت و سرلوحه تمام راست قامتان جانباز در مقاومت و ایثار شد.

وی افزود: با نامگذاری این روز در ایران اسلامی، به جهت پاسداشت جایگاه و ارزش والای جانبازان، همه ساله از جانبازان این مرز و بوم یاد می‌کنیم که با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و امروزه، امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادت‌ها و جانبازی‌های آن دلاور مردان و شیر زنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز پزشکان، پرستاران و فعالان حوزه بهداشت و درمان در این روزها بدلیل شرایط بحرانی کشور، با ایثار و فداکاری، پرچمدار سلامتی جامعه‌اند و موجبات سلامت جسمی و آرامش فکری جامعه را فراهم می‌کنند.

کد خبر 4888338

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب شهرکرد ضدعفونی بارش باران طرح غربالگری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان ولیعصر شهرستان بردسکن گفت: با هدف افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان با مشارکت خیران عملیات اجرایی دو طرح سالن انتظار و بخش قلب و اعصاب در بیمارستان ولیعصر این شهرستان آغاز شده است.

 رضا ذبیحی افزود طرح سالن انتظار در مساحت ۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در حال اجراست و امید می‌رود این طرح  در شش ماهه دوم امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی گفت: طرح بخش داخلی قلب و اعصاب نیز با ۱۸۰ متر مربع با پیش بینی ۱۶ تخت با ۲۰ درصد  پیشرفت در حال اجرا است و مشارکت خیران در این طرح  تاکنون ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر بیمارستان ولیعصر بردسکن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های حوزه ستادی شبکه بهداشت و درمان و مجموعه مدیریتی بیمارستان ولیعصر و مشارکت خیران تا پایان امسال شاهد تکمیل این دو بخش و سالن انتظار باشیم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد