Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:48:38 GMT

خرید و فروش از راه دور با سایت راندنو

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۴۱۷

خرید و فروش از راه دور با سایت راندنو

در این روزها که ویروس کرونا مهمان ناخوانده بسیاری از کشورها می‌باشد، دغدغه کسب و کار برای فروشندگان و از طرفی دغدغه خرید و انتخاب از راه دور برای خریداران بیش از گذشته مطرح شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت راندنو، این وب‌سایت اولین پلتفرم واقعی در ایران است که در بسیاری از حوزه‌ها، خریداران را برای یک خرید آسان و بهینه به فروشندگان ارتباط می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روزهای قرنطینه و خانه‌نشینی، شاید بسیاری از فروشندگان حوزه کالاهای برقی، کالاهای ابزار یراق، کالاهای دیجیتال و لوازم کامپیوتر و کالاهای لوازم خانه و آشپزخانه جهت نمایش و قیمت‌گذاری کالاهای خود، برنامه‌ای نداشته باشند.

این فروشندگان به راحتی می‌توانند در سایت راندنو به صورت رایگان ثبت نام کرده و کالاهای خود را قیمت‌گذاری کنند. کارشناسان وب‌سایت راندنو تمامی مشخصات فنی کالا، تصاویر کالا و توضیحات آن را در سایت قرار داده‌اند. همچنین فروشندگان، اطلاعات خود را اعم از شماره‌های تماس فروشگاه، فکس، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر، موبایل مدیریت و کارشناس فروش، لوکیشن و دیگر اطلاعات مفید را در کنار کالای خود قرار داده و به صورت رایگان با خریداران در ارتباط هستند. تفاوت عمده راندنو با وب‌سایت‌های فروش مستقیم در این است که در سایت راندنو، خریداران با دنیایی از کالاها و قیمت آنها و فروشندگان متفاوت روبه‌رو می‌شوند و بالطبع خریدی آسان‌تر، به‌صرفه‌تر و همچنین دلخواه خود را از لحاظ برند، از فروشگاه مربوطه انجام می‌دهند.

امروز بیش از پانصد فروشگاه عضو در سایت راندنو، هزاران کالا را قیمت‌گذاری کرده‌اند. در تیم فنی و پشتیبانی راندنو، ۴۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می‌کنند که جمعی از نخبگان دانشگاهی نیز هستند. در سایت راندنو، خریداران می‌توانند کالاهای انتخابی خود را از لحاظ کمیت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کرده و با فروشنده محبوب خود تماس برقرار کنند. همچنین برای اولین بار در فضای مجازی ایران، خریداران به راحتی می‌توانند استعلام و در خواست خرید خود را ثبت کرده و از فروشندگان، پیش‌فاکتور و اعلام قیمت را دریافت نمایند.

مکانیزم استعلام در راندنو به گونه‌ای می باشد که بعد از گذاشتن درخواست خرید توسط خریداران، این درخواست به صورت اتوماتیک در پنل فروشگاهی فروشندگان مربوطه، قرار داده شده و آن‌ها می‌توانند کالا و برندی را که مورد نیاز خریدار است، اعلام قیمت کنند.

در حوزه برق، سایت راندنو، دنیایی از کالای برقی اعم از روشنایی، دکوراتیو، سیم و کابل، شبکه و مخابرات، برق قدرت و فشار قوی، لوازم جانبی، هیدرولیک و پنوماتیک، کلید پریز، انواع آیفون و تلفن، انواع لوله و سینی کابل، اتصالات و دیگر ملزومات برقی در مقابل دیدگان خریداران با ذکر قیمت قرار داده شده است. پیش‌بینی راندنو، عضویت بیش از ۱۲ هزار فروشنده لوازم برقی در سایت می‌باشد. همچنین در حوزه ابزار و یراق، ویترینی از هزاران کالای ابزار ایمنی، ابزار برقی و برش و جوش، انواع ابزار بادی، ابزار دستی و مکانیکی، انواع لباس کار و لوازم حفاظتی از جمله ماسک، انواع ابزارآلات آتش‌نشانی، بهترین یراق‌آلات کابینت، پیچ و مهره و متعلقات و دنیایی از یراق‌آلات صنعتی به خریداران نمایش داده می‌شود.

مزیت راندنو، معرفی فروشندگان با ذکر مشخصات دقیق آنها به خریداران می‌باشد. در حوزه لوازم خانگی در سایت راندنو، بهترین برندهای تولیدی و وارداتی با ذکر قیمت، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. امروزه خریداران زیادی در پی قیمت برندهای متفاوتی از یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ماکروفر و دیگر لوازم برقی آشپزخانه، انواع دستگاه‌های قهوه‌ساز، اتو و انواع جاروها، لوازم صوتی تصویری به طور مثال انواع تلویزیون‌ها، سیستم‌های صوتی و سینمای خانگی می‌باشند. در راندنو، ما دغدغه دیدن تمام بازار در یک جا و از قلم نیفتادن برندی از دید خریداران را حذف کرده‌ایم. همچنین در زمینه کالای دیجیتال، بهترین فروشندگان لپ‌تاپ و تبلت، انواع موبایل و لوازم جانبی، مودم‌ها و دیگر محصولات شبکه و دنیایی از تجهیزات کامپیوتری، با قیمت‌گذاری کالای خود، خریداران را به صورت مستقیم و بی‌واسطه راهنمایی می‌کنند. راندنو پیش‌بینی عضویت بیش از ۳۰ هزار فروشگاه را در سال جاری داشته و خریداران و فروشندگان را به عضویت رایگان در جشنواره خود دعوت می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید و فروش اینترنتی ویروس کرونا قیمت گذاری قرار داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن

بازار‌های مسکن و اجاره باید منتظر تحول بزرگی در حوزه آگهی باشند. اگر مسئولان وزارت راه وشهرسازی روی حرفشان بمانند، از یک هفته دیگر با حذف آگهی‌های دروغی و مشقی و تکراری از سکو‌های اینترنتی، بساط قیمت‌سازی برای آشفته‌کردن بازار مسکن جمع خواهد شد.

درج آگهی مسکن به‌شرط اصالت

به‌ گزارش همشهری، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید: طبق مصوبه شورای‌عالی مسکن، برای انتشار آگهی مسکونی در سکو‌های اینترنتی باید احراز هویت مالک و کدپستی انجام شود و با این کار، عملا انتشار آگهی، احراز هویت آگهی‌دهنده، مالک و کدپستی ملک (ثبت‌شده در سامانه ملی املاک و اسکان) امکان‌پذیر نیست.

ابوالفضل نوروزی می‌افزاید: بعد از چند ماه هماهنگی و تأمین زیرساخت، در جلسه دیروز با مسئولان سکو‌های آگهی مسکن، آخرین وضعیت اجرای مصوبه شورای‌عالی مسکن بررسی و مقرر شد ایرادات موجود ظرف یک هفته برطرف شود؛ درغیراین صورت بخش املاک آن‌ها مسدود خواهد شد.

او درباره پیشرفت این کار گفت: ارتباط ۲ سکوی بزرگ آگهی مسکن با سامانه‌ها برقرار شده است.

یکی از سکو‌ها مصوبه را کامل اجرا کرده و باید برخی ایرادات جزئی ساماندهی شود؛ اما یکی از سکوها، آنگونه که مدنظر قانون بوده عمل نکرده و باید در این یک هفته آن را اصلاح کند.

نوروزی می‌گوید: طبق مصوبه شورای‌عالی مسکن، آگهی مسکن باید بعد از استعلام از سامانه ملی املاک و اسکان منتشر شود؛ اما یکی از سکو‌ها بعد از انتشار آگهی، امکان استعلام آن را برای مردم فراهم کرده که اگر خواستند بتوانند استعلام بگیرند.

به‌گفته نوروزی، این شیوه با آنچه قانون برای ممانعت از نشر آگهی دروغ، تکراری و بدون اصالت داشته مغایر است و باید در فرصت مقرر اصلاح شود.

مقررات جدید آگهی مسکن در سکو‌های اینترنتی

انتشار آگهی مسکن به‌شرط اصالت فقط یک بخش از قواعد جدیدی است که برای سکو‌های اینترنتی وضع شده است. آنگونه که مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید، پلتفرم‌ها باید از انتشار آگهی‌های مربوط به فروش امتیاز مسکن دولتی (نهضت ملی مسکن) نیز که طبق قانون ممنوع است، جلوگیری کنند.

نوروزی همچنین جلوگیری ازدرج آگهی پیش‌فروش‌های غیرقانونی را از تکالیف سکو‌های اینترنتی در قانون جدید عنوان می‌کند و می‌گوید: پیش‌فروش مسکن فقط بعد از دریافت مجوز، قانونی است و درج آگهی پیش‌فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست.

او تأکید می‌کند: دولت در کنار برنامه‌ریزی برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن، تأمین ۵۰ هزار هکتار زمین برای این نهضت، اجرای قانون جوانی جمعیت و تخصیص زمین به خانوار‌های مشمول و... هر اقدامی را که احساس کند یک درصد به نفع حوزه مسکن است پیاده می‌کند و وضع و اجرای این قانون برای آگهی‌ها هم در همین چارچوب قرار دارد.

چرا اصالت‌سنجی آگهی لازم است؟

کسانی که برای خریدوفروش یا اجاره مسکن مجبور به گشت‌وگذار در دریای آگهی‌های اینترنتی بازار مسکن هستند، خوب می‌دانند که یک آپارتمان می‌تواند با توضیحات و حتی قیمت‌های مختلف از سوی چند منبع آگهی شود. در این میان، آگهی‌های زیادی به‌خصوص در بازار اجاره دیده می‌شود که مناسب به‌نظر می‌رسد و مدت کوتاهی از انتشار آن می‌گذرد؛ اما بعد از تماس تلفنی، آگهی‌دهنده می‌گوید: «موجود نیست. اجاره رفت، مالک منصرف شد...». فارغ از اینکه قصد و غرض منتشرکنندگان این آگهی تکراری و دروغ چیست، تأثیر این آگهی‌ها، چیزی جز سردرگمی مردم، مخدوش شدن قیمت‌ها و تغییر دادن قیمت برآوردی بازار نیست و بر همین اساس در همه دوره‌ها، برنامه‌هایی برای کنترل و ساماندهی آگهی‌های مسکن در دستور کار قرار گرفته است. بدترین اقدام، حذف قیمت از آگهی‌ها بود که خوشبختانه در دوره جدید، مورد تأیید متولیان حوزه مسکن نیست و نتیجه‌اش قاعده‌مند کردن آگهی‌ها با اصالت‌سنجی آنهاست.

نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید: در شرایط فعلی، افراد می‌توانند بازار را با انتشار آگهی‌های غیرواقعی، رفتار بازار و برآورد‌های قیمتی آن را تحت‌تأثیر قرار دهند به‌گونه‌ای که حتی برآورد‌های یک فروشنده واقعی نیز تحت‌تأثیر آگهی‌های دروغ آن‌ها تغییر کند. به‌گفته او، اصالت بخشی به آگهی‌ها تا حد زیادی از قیمت‌سازی و متشنج کردن بازار جلوگیری می‌کند و اثر القایی و تورم انتظاری حاصل از آن را از بین می‌برد.

 

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک