Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:50:33 GMT

دوربین مخفی کار زشت پرستار پیرزن را ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۴۷۹۲

دختر خانواده بعد از مشکوک شدن به رفتار پرستار پیرزن تصمیم گرفت گوشه ای از اتاق دوربینی را به طور مخفیانه نصب کند، فیلم ضبط شده خانم پرستار را به دادگاه کشاند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ رفتار یکی از پرستاران موسسه ای معتبر در مکزیک که برای مراقبت از مادربزرگ خانواده می آمد دختر خانواده را مجبور به نصب دوربین مخفی در اتاق کرد تا مطمئن شود در نبود آنها رفتار نامناسبی با مادرشان نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سوزان دراپر" 43 ساله  هنگام انجام کارهای پیرزن 78 ساله به نام "بتی بویلان"  با خنده و تمسخر مقداری اسپری به دهان و صورت پیرزن می زند و می گوید :مطمئنا این بهتر از بوی بد توست.

پیرزن ناتوان به دلیل مشکل جسمی و ذهنی که دارد هیچ عکس العملی به این رفتار زشت و ناپسند پرستار نشان نمی دهد .

اسپری که حاوی مواد شیمیایی است موجب سرفه و ناراحتی پیرزن می شود اما او قادر به این نیست که به پرستارش بگوید دست از این کار بکشد و اسپری کردن را پایان دهد.

دختر خانم "بتی" بعد از شکایت آن فیلم را به عنوان مدرک به دادگاه تحویل داد تا به جرم پرستار رسیدگی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوناگون مخفیانه نوروز99 سرگرمی دوربین مخفی کار زشت مشکوک شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر، کوشیده است جنایات خود در این باریکه را مخفی کرده و حتی آن را به مقامات حماس نسبت دهد. کشف گور‌های جمعی در اطراف دو بیمارستان ناصر و الشفا در غزه بخشی از همین موضوع است. 

به گزارش الجزیره، رجیب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بار دیگر از رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه به شدت انتقاد کرد. 

اردوغان در این باره گفت: ترکیه همچنان به تلاش‌های خود به منظور استقرار آتش بس دائمی در غزه و نیز ورود کمک‌های بشردوستانه برای فلسطینیان گیرافتاده در این منطقه محاصره شده ادامه می‌دهد. 

وی با اشاره به جنایات گسترده رخ داده علیه فلسطینیان، تاکید کرد: نباید اجازه داد اسراییل اقدام به مخفی کردن جنایات و قتل عام خود در غزه کند. ما شاهد آن هستیم که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور آنکه طول دوره سیاسی خود را افزایش دهد نه تنها در حال به خطر انداختن امنیت شهروندان صهیونیست است، بلکه امنیت تمامی منطقه را نیز به مخاطره انداخته است. 

اردوغان یکی از بزرگترین منتقدان نتانیاهو بوده و او را با آدولف هیتلر، پیشوای نازی‌ها مقایسه کرده بود. وی بار‌ها بر پایان دوره سیاسی نتانیاهو پس از پایان جنگ غزه تاکید کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان