Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها علاوه بر پنج میلیون ریال جریمه، توقیف شده و به مدت یک ماه در پارکینگ خواهند ماند و هیچ اغماضی هم در اعمال قانون و مقررات در کار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه صاحبان خودروها نیز هنگام ترخیص خودرو باید هزینه پارکینگ را نیز پرداخت کنند، اظهار داشت: از رانندگان غیربومی انتظار می رود از تردد در سطح شهرهای این استان به جد اجتناب کنند و هرچه سریعتر به شهرهای خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرمحمدی، تصریح کرد: اغلب خودروهای غیربومی در زنجان، از استان های تهران و البرز و اطراف تهران هستند و رانندگان این خودروها یقین بدانند که در صورت مشاهده بلافاصله اعمال قانون خواهند شد و هیچ عذری نیز پذیرفته نخواهد شد.  

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، این اعمال محدودیت های خاص فقط به منظور جلوگیری از ورود مسافران به این استان است تا خود و دیگران با خطر ابتلا به بیماری ویروس کرونا مواجه نشود گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است که از هشتم فروردین ماه در سطح این استان آغاز شده و تا  روز ۱۵ همین ماه در تمام مبادی ورودی به شهرهای استان انجام خواهد شد.

شیرمحمدی به برخورد قاطع و جدی پلیس با رانندگان متخلف اشاره کرد و افزود: فقط افرادی مجاز به ورود به استان زنجان هستند که خودروی آنان دارای بیمه نامه و پلاک بومی بوده و یا شاغل در استان باشد.

وی با بیان اینکه فقط تردد خودروهای امدادی و درمانی، حمل بار و کالاهای موردنیاز مردم و تانکرهای سوخت مشمول ممنوعیت‌ها نمی شود،  بر ضرورت ماندن مردم در خانه و پرهیز از حضور در پارکها و تفرج‌گاه‌ها، تاکید کرد و اظهار داشت: روز سیزده بدر نیز مبادی تمام تفرجگاههای این استان بسته خواهد شد.

شیرمحمدی تاکید کرد: لازم است شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگر اعضای خانواده از حضور در پارک ها و بوستان ها و باغات و دیگر تفرجگاه ها به جد اجتناب کنند چراکه خطر ابتلا به ویروس کرونا در کمین است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خودرو زنجان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خودرو زنجان ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خودرو زنجان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • توقیف ۴۸ خودرو در نیشابور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان