Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:18:17 GMT

بسته اهدایی سازمان جهانی بهداشت به دولت فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۰۶۲

بسته اهدایی سازمان جهانی بهداشت به دولت فلسطین

سازمان جهانی بهداشت (WHO) بیش از ۳هزار کیت تست ویروس کرونا را به تشکیلات خودگردان فلسطین فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، سازمان جهانی بهداشت (WHO) بیش از 3هزار کیت تست ویروس کرونا را به تشکیلات خودگردان فلسطین فرستاده است. علاوه بر این 50هزار ماسک نیز از سوی این سازمان به فلسطینی ها کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هماهنگ كننده فعالیت های دولت در سرزمین های اسرائیل (COGAT) ، یك واحد در وزارت دفاع ، ترتیب ورود وسایل و تجهیزات از اردن را از طریق پل ملک حسین در ساحل غربی رود اردن داده است.

 

ژنرال کمیل ابو رکن گفت: من از کار تیمی سازمان های بین المللی در این تلاش مشترک تقدیر می کنم. من برای همه ساکنان منطقه آرزوی سلامتی پایدار دارم و امیدوارم که ما در تلاش برای متوقف کردن شیوع این ویروس خطرناک به همکاری مشترک ادامه دهیم.

 

WHO همچنین به وزارت بهداشت و درمان پناهندگان در قالب لباس های محافظ برای کارمندان بهداشتی برای معالجه افراد آلوده به ویروس کرونا کمک کرده است.

 

به دنبال این خبر ، نیروهای اشغالگر اسرائیل در حال آماده سازی برای بستن محل عبور و مرور وسایل نقلیه هستند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت مقاومت فلسطین فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد

دفتر نخست‌وزیر جامائیکا اعلام کرد که کشور فلسطین را رسما به رسمیت می‌شناسد.

همچنین کامینا جانسون اسمیت، وزیر امور خارجه جامائیکا، تصمیم دولت جامائیکا برای به رسمیت شناختن رسمی فلسطین را به‌عنوان یک کشور تایید کرد.

با این اقدام، جامائیکا به ۱۴۰ کشور دیگر عضو سازمان ملل متحد می‌پیوندد که از راه‌حل ۲دولتی برای مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین حمایت می‌کنند. جانسون اسمیت بر تعهد جامائیکا به رعایت اصول منشور ملل متحد، ترویج احترام متقابل، همزیستی مسالمت‌آمیز و حق تعیین سرنوشت تاکید کرد.

این تصمیم در بحبوحه نگرانی‌های طولانی مدت در مورد بحران غزه گرفته شده است و جامائیکا از آتش‌بس فوری و افزایش دسترسی به کمک‌های بشردوستانه حمایت می‌کند. دولت بر حمایت خود از گفتگو‌های دیپلماتیک به عنوان کلید حل مناقشه و تضمین امنیت و حاکمیت همه طرف‌های درگیر تاکید می‌کند.

وزارت امور خارجه این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تصمیم با تعهد قوی جامائیکا به اصول منشور سازمان ملل متحد است که به دنبال ایجاد احترام متقابل و همزیستی مسالمت‌آمیز بین طرف‌ها و همچنین به رسمیت شناختن حق مردم برای تعیین سرنوشت است.

براساس گزارش روسیا الیوم، پس از قطعنامه‌ای که مجمع عمومی با اکثریت قاطع در ۲۹ نوامبر تصویب کرد، فلسطین به عنوان دولت غیرعضو ناظر در سازمان ملل پذیرفته شد. فلسطین در سال ۲۰۱۱ درخواست عضویت کامل کرد، اما درخواستش در آن زمان از حمایت لازم برای انتقال به مرحله رأی‌گیری در شورای امنیت برخوردار نشد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست