Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@15:18:54 GMT

توزیع ماسک و دستکش در داروخانه‌ها کافی نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۰۹۲

توزیع ماسک و دستکش در داروخانه‌ها کافی نیست

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سید علی فاطمی، نایب رئیس انجمن داروسازان ایران در پاسخ به این پرسش که وضعیت داروخانه‌ها در هفته نخست سال جدید در خصوص تامین اقلام مورد نیاز برای مهار کرونا گفت: در رابطه با دستکش و ماسک، باید اعتراف کنیم که متاسفانه هنوز به مقدار کافی به داروخانه ها توزیع نشده و هنوز کمبود جدی در این زمینه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص محلول ها و ژل‌های ضدعفونی کننده خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شد، وضعیت تقریبا مطلوب است و در اختیار اغلب داروخانه ها قرار گرفته است.

فاطمی در رابطه با داروهای درمان کرونا، مردم باید بدانند که برخی از این داروها در داروخانه های منتخب و دولتی عرضه می شود ولی برخی از این داروها در داروخانه های عادی هم توزیع می شود. چیزی که تحت عنوان داروهای ضد کرونای ایرانی مطرح شده، در واقع همان داروهایی است که اثر آنها بر روی کنترل و درمان کرونا اثبات شده ولی قرار است که بصورت ترکیبی در داخل یک واحد مثل قرص یا کپسول و ...استفاده شود.

وی تاکید کرد: اثرگذاری این داروها بصورت نسبی اثبات شده و بدلیل زمان اندک هنوز اثرگذاری قطعی این داروها اثبات نشده است و چون وضعیت بحرانی است و عوارض این داروها کم است خوشبختانه مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه نسبتا مطلوبی داشته است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 نایب رئیس انجمن داروسازان ایران دستکش و ماسک سید علی فاطمی تامین اقلام مورد نیاز برای مهار کرونا محلول ها و ژل‌های ضدعفونی کننده توزیع ماسک و دستکش در داروخانه‌ها کمبود ماسک و دستکش در داروخانه‌ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستکش و ماسک توزیع ماسک و دستکش در داروخانه ها داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم