Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@15:58:58 GMT

اعلام زمان افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران _ شمال

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۱۲۲

اعلام زمان افتتاح قطعه دوم آزاد راه تهران _ شمال

معاون شرکت ساخت آزاد راه از بهره برداری یک لاین از قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، جلال بهرامی معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه آزادراه تهران شمال دارای ۴ قطعه است، گفت: قطعه چهارم آزادراه تهران شمال در سال ۹۴ حد فاصله چالوس تا مرزن آباد به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه افتتاح قطعه اول و قطعه چهارم تاثیر بسیار زیادی در کاهش مسافت تهران تا شمال دارد، گفت: آماری که تاکنون ارائه شده از زمان افتتاح قطعه چهارم تا امروز هیچ تصادف منجر به فوت در این قطعه رخ داده که این آمارها نشان دهنده امنیت بالا در این مسیر است.

بهرامی با اشاره به اینکه تونل ۶ کیلومتری شازند البرز در قطعه دو بخش عمده‌ای از حفاری آن به اتمام رسیده است، افزود: در حال تدارک و برنامه ریزی با همکاری بنیاد مستضعفان هستیم تا سال ۱۴۰۰ بتوانیم یک لاین از قطعه دوم آزادراه تهران شمال را به اتمام برسانیم.

معاون ساخت آزادراه های تهران شمال اظهار کرد: در صورت تامین منابع مالی و تامین اعتبارات به یک لاین از قطعه دوم ساخت خواهد شد به طوری که جاده چالوس به عنوان لاین برگشت باشد و قطعه ۲ به عنوان لاین رفت برای مسافران محسوب شود.

بهرامی یادآور شد: قطعه سوم آزاد‌راه تهران شمال نیاز به عملیات اجرایی بسیار بالا و همچنین نیاز به اعتبارات است بسیار زیادی دارد که سعی خواهیم کرد با رایزنی از طریق سرمایه گذاران بتوانیم آن را به مرحله اجرایی و عملیاتی برسانیم.

بهرامی با اشاره به اینکه قطعه یک آزادراه تهران شمال حدفاصله آزادگان تا شهرستان اراک در ۶ اسفند ماه به بهره برداری رسید، گفت: این آزادراه با همکاری بنیاد مستضعفان و با استفاده از توان نیروهای متخصص و مهندسان جوان ایرانی به بهره برداری رسید و با استفاده از این قطعه مسیر تهران تا شمال حدود یک ساعت و نیم کاهش یافت.

وی تصریح کرد: در ساخت این آزادراه ۲.۷ میلیون متر مکعب بتن ریزی انجام شده که خود می تواند نشان دهنده امنیت بالا با آن جهت تردد مسافران و خودروهای سواری باشد.

معاون ساخته شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: نرخ عوارض و این آزادراه شناور است به طوری که در روزهای عادی ۲۰ هزار تومان و در ایام پیک سال ۳۰ هزار تومان تعیین شده و دریافت عوارض از این آزادراه به صورت ETC خواهد بود.

بهرامی یاد آور شد: تمامی دوربین های کنترل تردد نصب شده و حدود۳۰۰ دوربین در طول این ۳۲ کیلومتر نصب شده و این آزاد راه به صورت کامل یک آزاد راه کاملا هوشمند است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال بنیاد مستضعفان تامین اعتبارات دوربین های کنترل تردد آزادراه تهران شمال راه تهران شمال بهره برداری آزاد راه قطعه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب‌شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل می‌کند. با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری هدایت می شود و بخش زیادی از بار ترافیک شرق تهران (سه راه افسریه و بسیج) کاهش می یابد.

آن طور که محمد شیری عنوان کرده: «عملیاتی شدن این پروژه مستلزم رفع معارضین بود که از ابتدای سال گذشته ۲۶ معارض تجاری و مسکونی که در مسیر این آزاد راه قرار داشتند، تملک شد اما یک ملک با عرصه ۱۳۲ متر مربع باقی مانده بود. با پیگیری‌های صورت گرفته این ملک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.»

به گفته او ملک مسکونی معارض دیگری هم وجود دارد که مجوز اعمال ماده ۹ (تملک به شرط واگذاری زمین دیگر) از شورای شهر دریافت شده و مراحل قانونی را طی می‌کند که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته می شود.

کد خبر 846864 برچسب‌ها شهردارى تهران منطقه ۱۵ بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد