Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@12:02:40 GMT

ستاره سینما و همسرش کرونا را شکست دادند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۴۰۸

ستاره سینما و همسرش کرونا را شکست دادند

رویداد۲۴ ‌تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون پس از گذراندن دوران قرنطینه در استرالیا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، به آمریکا برگشتند.

هنکس دیروز در توییترش این خبر را نوشت. وی با تشکر از همه افرادی که در روند درمان بیماری در استرالیا به آن‌ها کمک کردند گفت در آمریکا نیز قرنطینه خواهند ماند.

وی نوشت مثل بقیه مردم آمریکا که اکنون در خانه هستند و فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند، آنها هم در خانه خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از آنهایی که در استرالیا از آن‌ها مراقبت کردند نوشت مراقبت و راهنمایی همه آن‌ها موجب شد که حالا بتوانیم در آمریکا باشیم.

دوشنبه هفته پیش هنکس نوشته بود که احساس می‌کنند حالشان بهتر است و این دو هفته پس از آن بود که اعلام کرده بود به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

هنکس در استرالیا مشغول بازی در فیلم زندگینامه‌ای الویس پریسلی به کارگردانی باز لورمان کارگردان استرالیایی بود که همراه همسرش به کرونا مبتلا شد. این بازیگر در این فیلم در نقش کلنل تام پارکر مدیر مشهور این خواننده بازی می‌کند. پس از انتشار خبر ابتلای هنکس به بیماری و مثبت شدن تست وی، بلافاصله تولید فیلم متوقف شد.

هنکس و همسرش اولین چهره‌های مشهوری بودند که اعلام کردند به این بیماری مبتلا شده‌اند. همان روز رودی گابرت بازیکن ان‌بی‌ای هم اعلام کرد تست وی مثبت شده و به دنبال آن فصل بازی‌های بسکتبال آمریکا متوقف شد. از آن زمان ادریس البا، اندی کوهن، کریستوفر هیویو و شمار دیگری از چهره‌های مشهور دنیای سرگرمی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

تاکنون در مجموع ۶۳۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان ۱۴۲ هزار نفر کاملاً بهبود یافته‌اند.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا تام هنکس کرونا مبتلا شد مبتلا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ/شریک جرم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخیرا با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین فرمودند: «امروز مسئله‌ی غزّه، مسئله‌ی اوّل دنیا است؛ یعنی در سطح بین‌المللی. هر کار هم میکنند که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ امروز باز در خبرها میخواندم که چند دانشگاه دیگر اضافه شدند؛ در استرالیا، در کشورهای مختلف اروپایی. یعنی ملّتها نسبت به مسئله‌ی غزّه حسّاسند؛ این مسئله، مسئله‌ی اوّل دنیا است. ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

به گزارش ایسنا، رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «شریکِ جرم» را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • نماهنگ/شریک جرم