Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:53:34 GMT

خدمات شهری شهرداری خلخال تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۵۷۹۸

خدمات شهری شهرداری خلخال تجهیز می‌شود

صباح‌الدین برزگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای دستیابی به این هدف شهرداری از اول سال نو اقدام به تهیه و خرید امکانات و تجهیزات جدید جمع‌آوری زباله و هم چنین خودروهای مکانیزه برای انتقال درست و سریع زباله‌ها به محل دفن زباله‌های شهر کرده است.

وی به خرید و راه‌اندازی ۵۰ دستگاه ظرف استیل جمع‌آوری زباله و جایگزینی ظرف‌های جدید خریداری شده به جای ظرف‌های کهنه و فرسوده در خلخال اشاره کرد و گفت: با اجرای این کار هم‌اکنون مشکل ریزش زباله‌ها از سطل‌های سوراخ و پوسیده و همچنین تخلیه زباله‌های داخل این ظروف به خودروهای مکانیزه جمع‌آوری زباله برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خلخال با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه و احتمال گسترش این بیماری از طریق محله‌های جمع‌آوری زباله های شهری از شهروندان خواست تا زباله‌های خانگی خود را در کیسه‌های نایلونی مخصوص  زباله جمع‌آوری و سر کیسه‌های به صورت کامل بسته و قبل از تخلیه ظروف زباله آن را در داخل ظرف‌ها قرار داده و رهاسازی زباله‌ها در اطراف ظرف‌های جمع‌آوری زباله و یا محله‌های غیر از محله‌های تعیین شده جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه روزانه بطور میانگین بیش از ۷۰ تن زباله در خلخال تولید می‌شود، اظهارداشت: با توجه به اینکه ۲ دستگاه خودرو مکانیزه بزرگ و متوسط شهرداری جوابگوی انتقال این حجم از زباله از شهر و انتقال آن به محل دفن زباله‌ها نیست، شهرداری خلخال برای خرید ۲ دستگاه خودرو مکانیزه جدید اقدام کرده که به محض تحویل این خودروها مشکل

جابجایی و انتقال زباله‌های شهر با استفاده از کامیون کمپرسی رو باز که موجب پراکنده شدن زباله‌های سبک در سطح شهر می‌شود، برطرف خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه خودرو سال نو شهرداری کامیون کمپرسی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمع آوری زباله زباله ها ظرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود