Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دولت بابت بسته جدیدی که برای حمایت از برخی اقشار در برابر آسیب‌های ناشی از کرونا در نظر گرفته است، هر ماه حدود ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.

 در مجموعه بسته‌های حمایتی که برای جبران بخشی از آسیب‌های ناشی از کرونا در دستور کار دولت قرار گرفت، یک بسته نقدی به صورت بلاعوض قرار دارد که به یک تا ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون خانوار اختصاص داده شد.

بر این اساس قرار شد در چهار ماه مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان متناسب با اعضای خانوار به حساب آنها واریز شود؛ این مبلغ در خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است.

اولین مرحله این بسته حمایتی در حالی در اسفند ماه پرداخت شد که اطلاعات دریافتی از سازمان برنامه و بودجه نشان می‌دهد که حدود ۳۳۰ میلیارد تومان بابت آن هزینه شده است.

در این حالت در چهار ماهی که باید این بسته حمایتی پرداخت شود در مجموع حدود ۱۳۲۰ میلیارد تومان بین خانوارهایی که گفته می‌شود هیچ منبع درآمدی ندارند، توزیع خواهد شد.

البته این خانوارها از بین یارانه‌بگیران گزینش شده و در کنار بسته حمایتی کرونا، یارانه نقدی به مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر و کمک معیشتی نیز دریافت می‌کنند.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا