Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانباز 70 درصد کرمانی می‌گوید: رشادت‌ امروز پزشکان، پرستاران و کادر درمان از زمان جنگ نتنها کمتر بلکه بیشتر هم هست، شاید ما در زمان جنگ می‌توانستیم مدتی را در سنگرها سپری کنیم اما این بزرگواران فرصت در سنگر رفتن هم ندارند و دائم در خط مقدم حضور دارند، من دست تک‌تک جهادگران سلامت را می‌بوسم.

غلامرضا ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه در سن 13 سالگی و از سال ۶۰ وارد بسیج شدم و از سال ۶۳ در جبهه حضور داشتم، اظهار داشت: در همان سال که برای عملیات بدر در جزیره مجنون آماده می‌شدیم در ضلع غربی بر اثر اصابت ترکش قطع نخاع شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانباز دفاع مقدس با اشاره به اینکه بعد از آنکه جانباز شدم شهید حاج‌قاسم سلیمانی را زیاد می‌دیدم، عنوان کرد: مثلا یک‌بار در بازدید از مناطق جنگی در اهواز سد «دز»‌ بود که در آنجا نیروهای لشکر ثارالله آموزش غواصی می‌دیدند ما جلوی لشکر، حاج‌قاسم را دیدم که آمد کنار ما نشست و یک ساعت کنار ما بود اما به‌دلیل شرایط جانبازی که داشتیم، نتوانستیم آنجا بمانیم.

 

وی افزود: بعد از پایان جنگ هشت ساله دفاع مقدس، زمانی که حاج قاسم کرمان بود هر چند وقت یک‌بار همه بچه‌های جبهه را در مهمانسرای سپاه ثارالله دور هم جمع می‌کرد و ما میهمان حاجی می‌شدیم و خاطره تعریف می‌کردیم.

ضیاءالدینی عنوان کرد: حاج قاسم علی‌رغم گرفتاری و مشغله کاری هیچ‌گاه ارتباطش را با ما قطع نکرد، حتی من شنیدم که ایشان همرزمانش را در استان پیدا می‌کرد و به منزلشان می‌رفت و به آنها سر می‌زد این کار حاجی باعث خوشنودی جانبازان و خانواده‌های آنها می‌شد، من نمی‌توانم مانند حاج قاسم را مثال بزنم، حاج قاسم یکی بود و مانندش نیست.

این جانباز ۷۰ درصد درباره مدافعان سلامت گفت: یک روزی دشمن بعثی به مرزهای ما به نیت دست‌درازی به خاک و ناموس ما حمله‌ور شد و جوانمردان ایران اسلامی تمام قد در مقابل آنها ایستادند و امروز ما در این شرایط حساس که ویروس کرونا جان همه مردم را به خطر انداخته می‌بینیم که پزشکان، پرستاران و کادر درمان مانند همان روزهای جنگ در صف اول مبارزه با این ویروس منحوس هستند.

 

وی ادامه داد: البته الان رشادت‌های این عزیزان از زمان جنگ نتنها کمتر بلکه بیشتر هم هست، شاید ما در زمان جنگ می‌توانستیم مدتی را در سنگرها سپری کنیم این بزرگواران فرصت در سنگر رفتن هم ندارند و دائم در خط مقدم حضور دارند یعنی مستقیما مقابل گلوله ایستادند و ان‌شاءالله در این راه موفق و سالم باشند، من دست تک‌تک جهادگران سلامت را می‌بوسم و همه این عزیزان را خیلی دوست دارم و برای سلامتی‌شان دعا می‌کنم.

ضیاءالدینی در خصوص فعالیت جوانان در گروه‌های جهادی مقابله با کرونا هم گفت: این جوانان که امروز در عرصه کار جهادی فعالیت می‌کنند نسل راستین رزمندگانی هستند که هشت سال مردانه در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث ایستادند و این جوانان ثابت کردند که ضیاء‌الدینی‌ها و باکری‌ها تمام نشدند.

این جانباز 70 درصد عنوان داشت: شهدا و جانبازان همین جوانان گروه‌های جهادی هستند و همیشه هستند و نمی‌شود از روی ظاهر کسی را قضاوت کرد، واقعا بسیجی‌وار بدون هیچ چشم‌داشتی دارند کار می‌کنند.

وی همچنین درباره اپیدمی کرونا در کشورهای مستکبر اظهار کرد: روسیاهی به زغال می‌ماند افرادی که خود را متمدن می دانستند و ما را جهان سومی الان خودشان مستاصل شدند و پرسنل کادر درمانشان گان ندارند بپوشند و پاکت زباله تن می‌کنند اما در مقابل کشور ما با تمام قوت و عزت مقابل این بیماری ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت جانباز دفاع مقدس پرستاران حاج قاسم زمان جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت