Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به تشدید اقدامات مقابله با سرقت در پی شیوع ویروس کرونا گفت: در ایام نوروز کارکنان پلیس آگاهی در سراسر استان‌های کشور آمادگی لازم برای تامین امنیت و آرامش مردم را دارند. تاریخ انتشار: 15:01 - 10 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۸۳۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ فرامرز به گذر، جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به تشدید اقدامات مقابله با سرقت در پی شیوع ویروس کرونا گفت: در ایام نوروز کارکنان پلیس آگاهی در سراسر استان‌های کشور آمادگی لازم برای تامین امنیت و آرامش مردم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی عمار که با حضور تنی چند از معاونین این پلیس برگزار شد، گفت: هدف اصلی برای کنترل تردد‌ها در محور‌های سراسر کشور کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است؛ بنابراین سلامت و تامین امنیت و آرامش مردم از اولویت‌های مهم کاری این پلیس است.

وی در ادامه به وظایف ماموران پلیس آگاهی در سراسر کشور به خصوص در ایام پایانی سال گذشته و ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: کنترل مستمر مجرمان سابقه دار حرفه‌ای و خطرناک به صورت محسوس و نامحسوس همواره در دستور کار قرار دارد.

جانشین پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: نظارت بر عملکرد استان‌ها در کشف جرم، سطح بندی مجرمان پلیس آگاهی و اجرای طرح‌های کنترلی در سراسر کشور، تشدید اقدامات مقابله با سرقت در پی شیوع ویروس کرونا، ارتقاء اشراف اطلاعاتی و کنترل مجرمان، هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور اشراف بر معتادان متجاهر و پیشگیری از وقوع سرقت به خصوص سرقت‌های خرد و همچنین اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌ها از جمله اقدامات پلیس آگاهی در سراسر کشور در ایام پایانی سال گذشته و سال جدید بوده است.

وی در ادامه به تشکیل قرارگاه نوروزی عمار در پلیس آگاهی ناجا اشاره و بیان کرد: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی در سراسر کشور افزایش کشفیات در حوزه سرقت را شاهد هستیم که ان شاءالله این موضوع بعد از پایان طرح نوروزی اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا دهم فروردین

این مقام انتظامی همچنین خاطرنشان کرد: در این ایام در راستای تامین امنیت و آرامش شهروندان، طرح‌های دیگری نظیر پیشگیری از سرقت و مقابله با جرایم خشن با جدیدت در سراسر کشور اجرا شده و همچنان در حال اجرا است.

وی با اشاره به طرح فاصله اجتماعی نیز گفت: اجرای این طرح که یک مطالبه عمومی است، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز است که برای ریشه کنی بیماری کرونا لازم است مردم بیش از پیش به توصیه‌های ارائه شده عمل و تا حد امکان در منازل خود بمانند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا سرقت تامین امنیت و آرامش پلیس آگاهی در سراسر پلیس آگاهی ناجا سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه تعطیلی سینماهای سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود اما اکران سایر فیلم ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینماها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینماها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

کد خبر 6094112 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند