Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:07:40 GMT

۴۰ هزار عدد دستکش احتکار شده در سنقروکلیایی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۴۳۶

۴۰ هزار عدد دستکش احتکار شده در سنقروکلیایی کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «جمال سلمانی» اعلام کرد: ماموران پاسگاه کل سفید سنقروکلیایی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این خودرو، ۴۰ هزار عدد دستکش لاتکس که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: راننده خودرو در بازجویی ها عنوان کرد قرار بوده این دستکش ها احتکار و در فرصت مناسب و با قیمتی بالاتر به فروش برسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به معرفی راننده وانت نیسان به دستگاه قضایی از انتقال خودروی وی به پارکینگ خبر داد.

وی در پایان گفت: مبارزه با قاچاق، احتکار و گرانفروشی از جمله اولویت هایی است که توسط پلیس دنبال می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خودرو دستگاه قضایی فرمانده انتظامی استان قاچاق نیسان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم