Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بروجرد گفت: به منظور حفظ جان و سلامت خانواده‌ها و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از روز دوشنبه طرح زوج و فرد برای تردد خودروها در سطح شهر اعمال می‌شود. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

رحیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با بیان اینکه طرح زوج و فرد از روز دوشنبه در بروجرد اجرا می‌شود اظهار داشت: از همشهریان عزیز تقاضا دارم که جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند، از زمانی که طرح کنترل رفت و آمد در حال انجام است بسیاری از عزیزان همشهری گله‌مند و ناراضی هستند که نمی‌توانند به راحتی در خیابان‌ها تردد کنند که باید گفت این طرح را برای همین منظور اجرا کرده‌ایم و برای حفظ سلامت و جان خود همشهریان ضرورتی نمی‌بینیم که خیابان‌ها و معبرها را باز بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  ممکن است عزیزان همشهری  از دست ما ناراحت باشند و لی تلاش  ما صرفاً به خاطر خود آنهاست، عزیزان این را بدانند حتی یک مورد فوتی در شهر برای ما زجرآور و ناراحت کننده است و همین امر سبب می‌شود تا ما فشار بیشتری برای اعمال طرح عدم ترددها در خیابان‌ها اعمال کنیم.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: ما زمانی خوشحال می‌شویم که در سطح بروجرد و استان هیچ‌گونه بستری یا  مورد مشکوک و فوتی نداشته باشیم شاید اکنون سختی‌هایی باشد ولی همین که بدانیم خانواده‌ها در آرامش و آسایش هستند برای ما کافی است.

وی بیان کرد: اگر ورودی‌ها را بسته‌ایم، اگر خروجی‌ها را کنترل می‌کنیم به معنای این است که مردم از منزل خارج نشوند، تمام این تمهیدات برای سلامتی آنها و  ریشه‌کن کردن این ویروس است شاید با بستن یک معبر مشکلاتی در ترددها ایجاد شود ولی این بدین منظور است که اصلاً تردد نباشد در واقع خروج از منزل ممنوع است و نباید به دنبال یک مسیر و یک معبر و راه باشیم.

رحیمی بیان کرد: وقتی طرح تمام شود راه‌ها باز می‌شود بنابراین این طرح در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر ادامه خواهد داشت و کنترل می‌شود پس از روز دوشنبه با همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان بروجرد طرح زوج و فرد در سطح شهر اجرا خواهد شد به این منظور که یک روز پلاک‌های زوج و یک روز پلاک‌های فرد می‌تواند در خیابان‌ها تردد داشته باشند البته آن هم برای موارد ضروری و اگر کسی این طرح را اجرا نکند  با متخلفان برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی با اشاره به نزدیک شدن روز طبیعت و روز سیزده بدر تصریح کرد: از اکنون اعلام می‌کنیم امسال چیزی به نام سیزده بدر نخواهیم داشت و تمامی مبادی خروجی شهر در این روز کامل و به صورت صد درصد بسته خواهد شد، اجازه خروج هبچ خودرویی در هیچ نقطه از شهر چه در مسیر اصلی و چه در مسیر فرعی و حتی روستاها را نخواهیم داد، نشستن در پارک‌ها و بوستان‌ها همه ممنوع است. هیچگونه تدارکی برای رفتن به سیزده بدر چه در منابع طبیعی و چه در بوستان‌های سطح شهر نبینید.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: تمام کنترل کردن‌ها  مصوب شده و جلوگیری می‌شود صرفاً به این منظور که زنجیره بیماری در بروجرد قطع شود وما هر چه زودتر شاهد باشیم که این مشکل در کل کشور و دنیا رخت بربسته. ما قصدمان از این کار ناراحتی کسی نیست تنها سلامتی و آرامش شما عزیزان همشهری برایمان ما مهم است.

هیچ مورد مثبتی از کرونا در زندان‌های لرستان ثبت نشده استلرستان| سیر صعودی بیماری کرونا در سلسله کنترل شد؛ ورود و خروج خودروها به شهرستان ممنوع شدافزایش آمار مبتلایان به کرونا در لرستان؛ 43نفر جدید مبتلا شدند

انتهای پیام/642/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز دوشنبه طرح زوج و فرد خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ابری در آدینه استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که امروز در ساعت‌های ظهر و بعدازظهر رشد ابر و عمدتا در ارتفاعات و نیمه شرقی استان رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

از شنبه تا دوشنبه جو استان نسبتا آرام خواهد بود، اما در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب به ویژه دوشنبه، افزایش ابر و افزایش سرعت باد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است