Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:03:09 GMT

تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۶۷۵۷

تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در استان بوشهر

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و به همین میزان اعتباراتی از مرکز در مجموع به میزان ۲۰۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا به استان بوشهر تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: این مبلغ در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی با تأکید بر توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در این راستا همکاری و همراهی همه قشرهای جامعه در شکست ویروس کرونا ستودنی است.

وی از تخصیص اعتبارات لازم برای تسریع در خدمات‌رسانی در مقابله با کرونا ویروس خبر داد و بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در جامعه در ستاد مقابله با این ویروس برنامه‌ریزی منسجمی برای ساماندهی اماکن بهداشتی درمانی استان بوشهر انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه منابع اعتباری لازم برای مقابله با ویروس کرونا تخصیص یافت خاطرنشان کرد: این اعتبارات برای کمک به امکانات بهداشتی و درمانی استان بوشهر تخصیص یافت

درویشی تصریح کرد: در این راستا پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان بالاترین تخصیص اعتباراتی برای مقابله با ویروس کرونا دریافت کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر با بیان اینکه این اعتبار برای تجهیز و آماده سازی سریع مراکز درمانی است، خاطرنشان کرد: اولویت کار در حال حاضر سلامت شهروندان استان است و سازمان مدیریت این مهم را دنبال می‌کند.
 

کد خبر 4888506

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر وزارت بهداشت علی درویشی ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد سال جهش تولید ماسک طبی سیلاب طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران نوروز برای مقابله استان بوشهر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار