Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:58:01 GMT

بهبود ۷۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۴۰۷

بهبود ۷۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۷۴۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، سیدمحمد جمالیان افزود: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۳۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند و بر این اساس تعداد فوتی های این بیماری همان ۸۵ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد موارد جدید کووید۱۹ در استان گفت: از ۳۶ مورد جدید ابتلا به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ مورد اراک، ۱۶ مورد ساوه و زرندیه، دو مورد کمیجان، دو مورد شازند، دو مورد محلات، چهار مورد دلیجان، یک مورد خنداب، و یک مورد فراهان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد