Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:25:04 GMT

کرونا اتوبوسرانی ورامین را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۷۱۶

کرونا اتوبوسرانی ورامین را تعطیل کرد

حسن خوانساریان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شیوع ویروس کرونا، مسدود شدن ورودی شهر تهران و تعطیل بودن بسیاری از اصناف باعث شده تا از میزان سفرهای درون‌شهری و برون شهری مردم ورامین به تهران و مناطق اطراف کاسته شود.

وی اظهار کرد: بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس سازمان حمل بار و مسافر شهرداری نسبت به جابجایی مسافران در خطوط درون شهری و برون شهری اقدام می‌کنند که به جرأت می‌توان گفت که این ناوگان به طور کامل تعطیل شده و هیچ خودرویی به سمت تهران عزیمت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خوانساریان تصریح کرد: روز گذشته از ساعت ۸ تا ۱۲، فقط یک‌دستگاه اتوبوس با تکمیل کردن ۳۰ مسافر به تهران عازم شد.

وی همچنین از کاهش ۸۰ درصدی فعالیت تاکسی‌های عمومی و شخصی در خطوط درون شهری و برون شهری خبر داد.

مدیر عامل سازمان حمل و بار و مسافر شهرداری ورامین افزود: بیش از یک هزار و ۸۰۰ خودروی شخصی و تاکسی زیر نظر سازمان حمل بار و مسافر ورامین فعالیت می‌کنند که بیش از ۸۰ درصد از ظرفیت این خودروها، بلااستفاده شده و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم در ماندن در خانه باعث شده تا از تعداد مسافران این خودروها کاسته شود.

مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین تأکید کرد: فعالان حمل و نقل عمومی شهرستان ورامین همچون برخی از اصناف به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه شده‌اند که لازم است دولت برای جبران ضرر این افراد، بسته‌های حمایتی به آنان اختصاص دهد.

وی با اشاره به توزیع سه نوبت ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان به رانندگان اتوبوس و تاکسی‌های ورامین اظهار کرد: تمامی خودروهای عمومی شهرستان در دو نوبت و در ایستگاه‌های مبداء و مقصد ضدعفونی می‌شوند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا کنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور ورامین پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور ورامین ویروس کرونا اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور ورامین ویروس کرونا بار و مسافر سازمان حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد