Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مسعود حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افرادی که به صورت دسته جمعی و چند خانواده ای وارد مناطق گردشگری باشت شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنان به مدت زمان یک ماه توقیف می شود.

فرماندار باشت عنوان کرد: در حال حاضر با مشارکت نیروهای خودجوش مردمی  راه های ارتباطی روستاهای این شهرستان بر روی گردشگران بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تاکید کرد: پلیس در ایستگاه های ورودی باشت از ورود هر خودرویی با پلاک غیربومی جلوگیری می کند.

وی با یادآوری این نکته که خروج از خانه و سفر به مناطق گردشگری در روز سیزده به در سوغاتی جز بیماری و چه بسا مرگ ندارد از همه شهروندان خواست در روز سیزدهم فروردین در خانه های خود بمانند.

فرماندار باشت تاکید کرد: هم اکنون مسیرهای دسترسی به همه مناطق گردشگری باشت نیز مسدود است.

تاکنون ۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.

این شهرستان با وجود منطقه نمونه گردشگری شلالدون و ۱۴ منطقه شاخص گردشگری دیگر از مقاصد اصلی گردشگری نوروزی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد گردشگری مرگ بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد