Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-08@15:38:16 GMT

افزایش استفاده از فیس‌بوک به دلیل بیماری کووید-19

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۷۹۷۴

افزایش استفاده از فیس‌بوک به دلیل بیماری کووید-19

ایتنا- در حال حاضر میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در منازل قرنطینه شده‌اند و زمان خود را به اشکال مختلفی سپری می‌کنند. فیس‌بوک یکی از گزینه‌های روز میز برای کاربران است.
امروزه عبارت «فاصله‌گذاری اجتماعی» را زیاد می‌شنویم. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کووید-19 زمان خود را در منزل سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین برخی از افراد مطالعه، برخی دیگر تلویزیون، برخی فیلم، برخی دورکاری و برخی شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک را انتخاب می‌کنند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از دیجیتال ترندز، در روزهای گذشته کاربران و علاقمندان به فیس‌بوک به صورت چشمگیری افزایش یافته است. شایان ذکر است که سایر شبکه‌های اجتماعی متعلق به فیس‌بوک از قبیل اینستاگرام هم چنین رشدی را در میزان استفاده کاربران مشاهده کرده‌اند. در صورت ادامه روند فاصله‌گذاری اجتماعی، شاهد رشد روزافزون استفاده از این رسانه‌های اجتماعی خواهیم بود.
 
مطالعات و آمارها نشان می‌دهد که در طول یک ماه گذشته، میزان استفاده از پلتفرم‌های مختلف فیس‌بوک حدود 50 درصد افزایش یافته است. همچنین تماس صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های مسنجر و واتس‌اپ تقریباً دوبرابر شده است.   در کشورهایی که اوضاع شیوع کرونا در آن‌ها وخیم‌تر است، آمارهای بیشتری را شاهد هستیم. به عنوان مثال می‌توان به کشور ایتالیا اشاره کرد که در آن هر روز شاهد موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 هستیم. آمارها نشان می‌دهد که میزان استفاده از پلتفرم‌های فیس‌بوک در ایتالیا در زمان بحران ویروس کرونا، 70 درصد افزایش یافته است.
 
بازدیدهای مربوط به بخش لایو فیس‌بوک و اینستاگرم در عرض یک هفته تقریباً دوبرابر شد و میزان استفاده از قابلیت پیام‌رسانی آن‌ها 50 درصد افزایش یافته است. آمارها نشان می‌دهد که میزان تماس گروهی از طریق پلتفرم‌های فیس‌بوک در یک ماه گذشته، بیش از 1000 درصد افزایش داشته است.
 
فیس‌بوک تلاش خود را می‌کند که اطلاعات کاربران در زمینه ویروس کرونا و نحوه مراقبت از خود در برابر بیماری کووید-19 را بالا ببرد. در حال حاضر تمرکز فیس‌بوک و سایر شرکت‌ها بر افزایش میل مردم به فاصله‌گذاری اجتماعی است که یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از شیوع کرونا اعلام شده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک اینستاگرام ویروس کرونا افزایش یافته بیماری کووید 19 میزان استفاده درصد افزایش فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش

  به گزارش پارس نیوز ، در فیش حقوقی اردیبهشت بازنشستگان میزان حقوق به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

اقتصادنیوز: بر اساس برنامه هفتم توسعه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه بایستی اجرایی شود. اما هنوز قانون برنامه هفتم به دولت ابلاغ نشده و بعد از تصویب شورای نگهبان احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر خواهد شد.

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.     

دیگر خبرها

  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد
  • تشنگی سد‌های خراسان‌شمالی با وجود افزایش بارندگی‌ها/ بهبود کشاورزی با بارندگی️
  • ۲۴ درصد مرگ‌ومیرهای ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است