Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@04:27:35 GMT

قطع مجدد آب شهر الحسکه سوریه از سوی ارتش ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۰۰۵

قطع مجدد آب شهر الحسکه سوریه از سوی ارتش ترکیه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ارتش ترکیه و تروریست‌های تحت حمایت آن بار دیگر آب شهر الحسکه و شهرک‌های اطراف آن را قطع کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از رئیس اداره آب الحسکه گزارش داد:« رژیم اشغالگر ترکیه و مزدوران آن بار دیگر پمپاژ آب از ایستگاه علوک در حومه راس العین به شهر الحسکه و شهرک‌های اطراف آن را قطع کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمود العکله با بیان اینکه از ساعت  ۱۰ شب روز گذشته مجددا آب الحسکه بی دلیل قطع شده است، گفت: «اقدام ترکیه و مزدورانش نقض آشکار و جنایت ضد بشری علیه  بیش از نیم میلیون نفر از اهالی شهر الحسکه و شهرک‌های مسکونی آن است که باعث بیش‌تر شدن رنج و مشقت آنها می‌شود.

این برای سومین بار در یک ماه گذشته است که ارتش ترکیه و مزدوران تروریست آن آب شهر الحسکه را قطع می‌کنند.

سازمان‌های مردمی سوریه همچنین اقدام عامدانه ترکیه در محروم کردن ساکنان شمال شرق سوریه از آب آشامیدنی را بر خلاف تمامی قوانین بین‌المللی و «جنایت جنگی» توصیف کردند.

ارتش و تروریست‌های حامی ترکیه از تاریخ ۲۱ مارس (دوم فروردین) اقدام به قطع دوباره آب ایستگاه پمپاژ «علوک» کرده‌اند. ایستگاهی که عمده آب مورد نیاز شهر «الحسکه»، «تل تمر»، اردوگاه آوارگان «الهول» و «العریشه» را تأمین می‌کند. ارتش ترکیه پیش از آن نیز در دو مرتبه یک بار در اکتبر ۲۰۱۹ و و دیگر بار در ۲۴ فوریه گذشته اقدام به این کار کرده بودند.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ارتش ترکیه شهر الحسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات