Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف و اعمال قانون 218 خودرو در اولین روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمود میرفیضی اظهار کرد: به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان مازندران، محدودیت‌های تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی و غیر ساکن در سطح استان و شهرستان‌های تابعه استان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از اجرای این طرح در کلیه مناطق شهری و روستایی استان نیز خبر داد و گفت: برابر برنامه ریزی‌های انجام شده، ورود افراد و ساکنان غیر ساکن و همچنین غیربومی به کلیه روستاها و مناطق تفریحی و گردشگری استان ممنوع شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی و غیر ساکن در کلیه محورهای ورودی و خروجی استان و همچنین معابر شهری و روستایی، خاطرنشان کرد: در اولین روز از اجرای این طرح ضمن اعمال قانون برای رانندگان 162 خودرو 56 خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

میرفیضی با تاکید بر این که رانندگان خودروهایی که قانون فاصله گذاری اجتماعی سرپیچی کنند، ضمن اعمال قانون به مبلغ 500 هزار تومان خودروی آنان نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد، بیان کرد: سایر رانندگان خودروهای متخلف پس از ثبت تخلف، به شهر محل سکونت خود بازگردانده می‌شوند و مراحل بعدی جریمه و توقیف در شهر محل سکونت آنان انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فعالیت کلیه مراکز اقامتی و پذیرایی نظیر رستوران‌ها، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، ویلاها و سفره خانه‌های استان تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و ضمن برخورد با متخلفان واحد صنفی آنان نیز پلمب خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه با اشاره به پلمپ 300 واحد صنفی طی دو روز گذشته بیان کرد: واحدهای صنفی و خدماتی تامین کننده مایحتاج ضروری و نیازهای اولیه شهروندان شامل نانوایی‌ها، سوپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، خوراکی و پروتئینی و سایر واحدهای صنفی نظیر جایگاه‌های سوخت، تعمیرگاه‌های تخصصی خودرو و منازل، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی و داروخانه‌ها هرگز تعطیل نخواهند بود و اصنافی که از این مقررات تخلف کنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

میرفیضی در ادامه ضمن قدردانی از مردم در همکاری با پلیس فداکاری آنان در کنترل راه‌ها و امنیت جاده‌ها از کاهش 83 تا 84 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی و معابر درون شهری و روستایی استان خبر داد و به مردم توصیه کرد هیچگونه سفری را برنامه ریزی نکرده و مسافران نیز در سریعترین زمان ممکن برای بازگشت به محل سکونت خود اقدام کنند.

وی با قدردانی از تلاش بی شائبه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی استان که از ابتدای شروع این بیماری تاکنون تمام وقت خود را وقف سلامت مردم کرده اند، خاطرنشان کرد: پلیس خود را خادم مردم می‌داند و به آن افتخار می‌کند، لذا از مردم نیز انتظار داریم در برقراری نظم و انضباط و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی همچون گذشته با پلیس همکاری کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با بیان این که اجرای این طرح یک مطالبه عمومی و مستلزم مشارکت و همکاری همه مردم عزیز است، بیان کرد: از مردم تقاضا می‌شود ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی در خانه بمانند تا با عنایت به لطف و عنایت خداوند هر چه زودتر این ویروس منحوس از کشور و مردم عزیزمان دور شود.

انتهای پیام/8604/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس من طرح فاصله گذاری اجتماعی قدمی پلیس ترافیک ساری مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران فاصله گذاری اجتماعی اعمال قانون خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها

بازدید 6 در روزهای اخیر برخی کاربران که خودروهایشان به دلیل کشف حجاب سرنشین‌ها توقیف شده، در فضای مجازی از اصرار بر انتقال خودروهایشان به پارکینگ به خودروبر یا کشنده گفتند و برخی نیز گفتند وقتی خودشان بدون یدکش خودرو را به پارکینگ برده‌اند، پارکینگ گفته که ظرفیت ندارد و خودرو را نپذیرفته است؛ اتفاقی که حالا سردار رادان به آن واکنش نشان داده و به رؤسای پلیس هشدار داده است: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیر قانونی ایجاد نشود.» هشدار فرمانده انتظامی کشور را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • توقیف ۴۸ خودرو در نیشابور
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران