Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد وسایط نقلیه در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی طی ۹ روز نخست سال جاری ۴۸ درصد کاهش یافته است.

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: براساس اطلاعات دستگاه‌های تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل تا پایان نهمین روز از فروردین ماه سال جاری نزدیک ۲ میلیون و 200 هزار تردد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از کاهش بیش از 48 درصدی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین میزان کاهش مربوط به روزهای بعد از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج خودرو و مسافران غیربومی در روزهای هفتم، هشتم و نهم اختصاص دارد که به ترتیب شاهد کاهش 50، 62 و 62 درصدی ترددها در این بازه زمانی تاکنون هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعات ۱۷ تا ۱۸ و 19 الی 20 ساعات اوج تردد در محورهای ارتباطی هستند که متوسط سرعت ثبت شده توسط سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راههای استان برابر با 76 کیلومتر بوده است.

شکری با بیان اینکه متوسط تردد ساعتی از محورهای استان در ۹ روز نخست سال جاری در مقایسه با سال قبل از 50 درصد کاهش حکایت دارد، یادآور شد: ۱۰ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و ۸ درصد از مجموع ترددها نیز دارای تخلف سرعت غیرمجاز بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی جاده تردد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و حالا حدود ۶۳۷۰۰ دلار معامله می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از 63 هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.
گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها 1.6 درصد بوده است، یعنی کمتر از 2.5 درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از 3.4 درصد رشد در سه ماهه پایانی 2023. 

شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کردسقوط قیمت بیت کوین تا زیر 60 هزار دلار

ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تاثیر بگذارد.
شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p 500 و نزدک روز خود را با 2 درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا هم تا 4.73 درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.
قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش 4 درصدی به 62800 دلار رسید و بعد تا 63700 بالا آمد. ارزش اتر هم  4 درصد کاهش یافته و حدود 3100 دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در 2024 کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.
انتهای پیام/50

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی