Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از بسته شدن دریچه های سد های استان برای آبگیری مخازن سدها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: سید محسن حسینی در ششمین جلسه فوق العاده کمیته مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در سال 99 اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارشهای هفته آتی و مقدار روانآب موجود رودخانه ها، مقررشد، دریچه های سد بوستان با توجه به ظرفیت خالی 45 درصدی آن تا تصمیمات بعدی بسته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: بسته شدن دریچه های خروجی سد وشمگیر و آبگیری مخازن فرعی آن و  بستن دریچه های خروجی سد گلستان با توجه به ظرفیت خالی 31 درصدی آن تا بررسی بارش آتی که در جلسه بعدی مورد بحث قرار خواهد گرفت ، از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

وی ادامه داد : بررسی اختلال در رفت و آمد رانندگان بیلهای مکانیکی و برخی کارمندان شرکت و پیمانکاران به علت ضوابط اضطراری بیماری روزهای اخیر و گزارش روند احداث دایک حفاظتی گمیشان ، لایروبی رودخانه ها و زهکشها ، ترمیم دیواره های تخریب شده رودخانه ها و نیاز به تنقیه برخی پلها از دیگر مسائل مطروحه در ششمین جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای گلستان بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان