Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:55:59 GMT

شناسایی ۴۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۴۶۸

شناسایی ۴۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۷۱۲ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلاء به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۲۷ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: ۲۰۶ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علائم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۲۶۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

دکتر همتی از شهروندان خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، برای ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و با ورود اطلاعات درخواستی از وضعیت خود آگاه شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس بیمارستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کروناویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هواشناسی تا عصر فردا، جمعه هفتم اردیبهشت برای برخی مناطق استان فارس، بارش‌های رگباری و پراکنده را پیش بینی کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ، شهرستان بوانات با ۲۷ و هشت دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی اخیر  را به خود اختصاص داد و در شیراز هم ۲۲ و ۲ دهم میلی متر باران بارید.
بر اساس این گزارش، پس از بوانات، صفاشهر با ۲۵ و ۹ دهم میلی متر، اقلید با ۲۴ میلی متر، شیراز با ۲۲ و ۲ دهم میلی متر و  شهرستان رستم هم با ۲۲ میلی متر بیشترین بارش‌ها را داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد