Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین طرح جامع سیل برای شهر یاسوج با هدف کاهش خسارات ناشی از سیلاب یک ضرورت انکارناپذیر است.

"حسین کلانتری" یکشنبه دهم فروردین ماه در حاشیه بازدید از مناطق سیلابی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم نقش اصلی در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دارند، افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز موجب توسعه نامتوازن بافت شهری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اکنون بی توجهی ها به ضوابط قانونی موجب به وجود آمدن مشکلاتی در حوزه شهری شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اجرای برخی از طرح ها از ابتدا اشتباه بود، خاطرنشان کرد: برخی از افراد به صورت شخصی نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز اقدام کرده اند که بیشتر در حاشیه شهر یاسوج شاهد این نوع ساخت و سازها هستیم.

کلانتری بر تدوین طرح جامع مهار سیلاب برای شهر یاسوج تاکید و تصریح کرد: هدف از بازدید امروز ارزیابی و بررسی میدانی وضعیت سیلاب در برخی از مناطق شهر یاسوج بود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار مردم یاسوج و خواسته آنها برای اصلاح معابر و خیابان‌ها به حق بوده و شهرداری باید برطرف شدن این نیاز را در اولویت کاری خود قرار دهد، ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند و انتظار آنها نیز به حق است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سعی می کنیم با مشارکت و همراهی مردم شهر را از وضعیت فعلی خارج کنیم و امید است در آینده شاهد مبلمان شهری کارآمد و زیبا باشیم.

کلانتری بر بانشاط شدن چهره شهر یاسوج تاکید و اظهارکرد: یاسوج شهری توریستی است و جمعیت زیادی توریست و گردشگر دارد و بدون تردید زیباسازی چهره شهر و تغییر مبلمان شهری موجب رضایت مندی مردم خواهد شد و امیدوارم این مهم با تلاش مدیران ذیربط در کمترین زمان ممکن محقق شود.

گفتنی است که کلانتری از روند ورود سیلاب به یاسوج بازدید کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه اعضای شورای مدیریت بحران استان و شهردار یاسوج امروز یکشنبه دهم فروردین ماه ۹۹ از بلوار عدل، منطقه شرف آباد، محله بختیاری‌ها، حاشیه رودخانه بشار، بلوار کشاورز حدفاصل منطقه شرف آباد و ورودی آرامستان شهر یاسوج و برخی مناطق دیگر بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد سیل یاسوج استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ گفت: افراد کم توان دارای اختلال عملکردی بر اثر سکته مغزی، اوتیسم و اس ام ای(sma) از پوشش صندوق‌های بیماری خاص و سخت درمان بهره مند می‌شوند.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار سخت درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۱ میلیارد ریال برای این بیماران هزینه شد.
شباهنگ اضافه کرد: علاوه بر پوشش خدمات در بخش دولتی، پرداخت در بخش عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز به میزان ۷۰ درصد تعرفه بخش مربوطه در تعهد سازمان بیمه سلامت قرارگرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر امکان عقد قرارداد به صورت حضوری و الکترونیکی برای کلیه مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در استان فراهم است. شباهنگ افزود:  ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و خدمت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت می‌باشد. وی عنوان کرد: در استان ۲ مرکز شامل مرکز درمان ناباروی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و مرکز نازایی کوثر در بیمارستان شهید جلیل فعالیت دارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد از هزینه‌های درمانی مربوط به ناباروری در مراکز دولتی از طرف سازمان بیمه سلامت پرداخت می‌شود. وی بیان کرد:همچنین محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت. سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۳۰۴ مادر باردار در استان از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کردند.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت