Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:31:08 GMT

قاتلان موبایل فروش اسلامشهری ظرف ۱۰ دقیقه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۵۰۱

قاتلان موبایل فروش اسلامشهری ظرف ۱۰ دقیقه دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی سرپناه عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دستگیری قاتلان موبایل فروش اسلامشهری اظهار داشت: علیرغم تصویب ممنوعیت فعالیت اغلب واحدهای صنفی، از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و ابلاغ این مصوبه از سوی اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به تمام صنوف مشمول مصوبه فوق، متأسفانه مالک یک واحد صنفی فعال در حوزه تلفن همراه اقدام به باز کردن محل کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موبایل فروشی که واقع در خیابان کاشانی شهرستان اسلامشهر، است بدون توجه به ابلاغیه صادره و طی یک هماهنگی از قبل به عمل آمده با سه نفر از به اصطلاح فعالان در این حوزه، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه به منظور انجام معامله، وارد مغازه شده بود گفت: مقتول با هدف عدم اطلاع یافتن مسؤلین از فعالیت این واحد صنفی، کرکره مغازه را پایین می‌کشد و شروع به مذاکره جهت انجام معامله می‌نماید که ظاهراً هدف اصلی عوامل مرتکب جرم، از ابتدا، معامله نبوده بلکه با هدف کلاهبرداری از صاحب مغازه، وی را به محل کسب کشانده بودند.

سرپناه بیان داشت: پس از دقایقی از انجام مذاکره، احدی از آنان با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از نوع چاقو، مالک مغازه را تهدید به در اختیار گذاشتن تمام گوشی‌های تلفن همراه مغازه می‌نماید که پس از مقاومت مالک، پس از وارد کردن دو ضربه به گردن وی، او را به قتل رسانده و تعداد ۵۳ دستگاه گوشی تلفن همراه را به سرقت می‌برند که به محض خروج از مغازه به قصد فرار، در کمتر ۱۰ دقیقه پس از اطلاع پلیس از جرم صورت گرفته، شناسایی و دستگیر شده و به جرم خود اعتراف می‌نمایند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: پلیس به همه واحدهای صنفی و نیز آحاد شهروندان توصیه می‌نماید، ضمن اجرای دقیق تمام مصوبات ستاد فوق الاشاره، هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به هنجارشکنی اجتماعی و برهم زننده نظم و امنیت را، به شماره آشنای ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

کد خبر 4888623

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران دستگیری قاتل ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی سال جهش تولید سیلاب طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۲۶ سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این افراد به ۳۹ فقره سرقت اعتراف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای برخورد با سارقان مغازه، طرح مبارزه با سرقت به مدت 3 روز در سطح استان خراسان جنوبی با بهره گیری و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فنی پلیس اجرایی شد. 

وی بیان کرد: ماموران در این طرح با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، 26 سارق را در سطح استان خراسان جنوبی شناسایی و در عملیاتی آنها را دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: بر اساس تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده سارقان به 39 فقره سرقت مغازه اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

صادقی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد. 

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی نیز از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ یدالله دهقان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از  تریلی، مقدار 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش 12  میلیارد ریال کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر  کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

دهقان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه 096300 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی