Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@16:28:36 GMT

۲۲ جان باخته بر اثر کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۶۲۷

۲۲ جان باخته بر اثر کرونا در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر محمدمهدی ناصحی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مدیریت امور بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان گفت: در چند روز گذشته۲۲ مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران ثبت شد که آمار بالایی است.

او افزود: ۱۶۷ مورد جدید بیمار مشکوک به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر ناصحی با بیان اینکه هزار و ۴۰۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا هم اکنون با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند، ادامه داد: پیش بینی می‌شود سه برابر این تعداد هنوز ناشناخته باشند.

نماینده وزیر بهداشت در امور بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا در روستا‌های استان گفت: کانون آلودگی به روستا‌های استان مازندران منتقل شد که باید هر چه سریعتر این زنجیره قطع شود.

دکتر ناصحی از مسافران خواست از سفر کردن به روستا‌های مازندران خودداری و همه افرادی که علائم بیماری دارند از خود درمانی و مراجعه بی مورد به داروخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا تلفات کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • رویش گل‌های بهاری در دل کوه‌های روستای شوراب + فیلم
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • مبارزه شیمیایی با آفات مزارع گندم و جو مازندران