Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که وضعیت آذربایجان شرقی در خصوص بیماری کرونا در مقایسه با برخی استان‌های دیگر، حاکی از روندی کنترل شده است، ادامه داد: استان از لحاظ آمار مربوط به تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا، رتبه نهم را دارد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت:ضروری است تمام مردم استان برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و ریشه کن کردن این بیماری در کمترین زمان ممکن، در روزهای تعطیل پیش رو در خانه‌های خود بمانند و اصول بهداشتی و خودمراقبتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تمام دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا در استان، گفت: بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان قطعی کرونا در استان، یک هزار و 365 نفر است و متاسفانه از این تعداد 130 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: تمام دستگاه‌های مسئول به صورت شبانه روزی برای ریشه کن کردن این بیماری در تلاشند و بر همین اساس، شیوع این بیماری در استان، تحت کنترل است.

5 هزار تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی آماده‌سازی شدگفت‌وگوی ویدئویی تسنیم| قدردانی جانباز کاشانی از مدافعان سلامت / کرونا با استقامت مردم نابود می‌شودهشدار کمیته انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا به مسافران نوروزی

پورمحمدی ادامه داد: البته تحت کنترل بودن بیماری، به معنای بازگشت شرایط به حالت عادی نیست و از تمام مردم استان انتظار داریم که هم‌چنان توصیه‌های بهداشتی و درمانی را جدی گرفته و جز در موارد ضروری از منازل خود بیرون نیایند.

وی با بیان این‌که وضعیت آینده بازخوردی از رفتار امروز ماست، تصریح کرد: بی توجهی برخی افراد به توصیه‌های بهداشتی و درمانی در روزهای پایانی سال گذشته و حضور در اماکن پرتجمع باعث شد که افزایش مبتلایان به کرونا را در استان شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بر اساس پیش بینی سازمان بهداشت جهانی، 25 فروردین، دوره پیک این بیماری خواهد بود و به احتمال زیاد، پس از این بازه زمانی، شاهد سیر نزولی بیماری در استان و کشور باشیم، به شرطی که مردم نیز همکاری و رعایت کنند.

استاندار آذربایجان شرقی، خودمراقبتی و مراقبت اجتماعی را تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برشمرد و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده و ضدعفونی کردن فضاهای شهری و عمومی نیز در قالب رزمایش دفاع بیولوژیکی و اقدامات شهرداری‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به تعطیلات آخر هفته جاری، گفت: انتظار داریم تمام مردم، توصیه‌های بهداشتی و درمانی را جدی گرفته و در روزهای تعطیل پیش رو از منازل خود بیرون نیایند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: تمام پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و سایر اماکن تفریحی استان به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل و هرگونه تجمع در اماکن مزبور و برپایی چادر و کارهایی از این قبیل، ممنوع است.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد

اپل آغازکننده گوشی‌های هوشمند در جهان بوده است و آیفون ۱۵پرومکس بهترین صفحه نمایش، دوربین و ساختار را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت مشهور counterpoint که آمار فروش گوشی‌ها را بررسی می‌کند، اعلام کرده است که گوشی آیفون ۱۵ پرومکس در سه ماهه اول ۲۰۲۴ پرفروش‌ترین گوشی جهان بوده است.

براساس آمار منتشرشده، در رتبه‌های بعدی گوشی‌های آیفون ۱۵، ۱۵ پرو، آیفون ۱۴ و گلکسی S24 اولت را قرار دارند.

گوشی‌های گلکسی A15, A54 نیز در این مدت توانستند به رتبه‌های ششم و هفتم نمودار پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان برسند.

در رتبه‌های هشتم تا دهم نیز با گوشی‌های آیفون ۱۵ پلاس، گلکسی S24 و گلکسی A34 روبه‌رو هستیم.

باوجود اینکه آیفون‌ها همچنان محبوبیت زیادی دارند، اما براساس جدیدترین گزارش مالی که اپل منتشر کرده است، فروش آیفون‌ها نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۳ با کاهش ۱۰ درصدی روبه‌رو شده‌اند.

کد خبر 751590

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • ۲۴ درصد مرگ‌ومیرهای ناشی از سکته‌های مغزی، مربوط به آلودگی هوا است
  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • استاندارتهران جزئیات تشکیل استانهای تهران شرقی وغربی را تشریح کرد
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • تقسیم تهران به دو استان غربی و شرقی به کجا رسید؟
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟