Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق مهدوی نیا روز یک‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای مبارزه با کرونا و با توجه به کمبود محلول‌های ضدعفونی و بهداشتی طبق هماهنگی مراجع قضایی و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی فسا ، محلول ضدعفونی و بهداشتی کننده دست با نام تجاری آرا در شهرستان فسا تولید می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش مجدانه مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا و همکاری شبانه روزی مسوولین قضایی و اداره صمت این شهرستان در پی راه اندازی خط تولید محلول ضد عفونی و بهداشتی کننده دست با استفاده از ظرفیت شرکت الکل سازی، این محصولات به میزان کافی و مناسب در کلیه داروخانه های شهرستان عرضه شده است و با برنامه ریزی انجام شده جهت رفاه حال همشهریان به زودی در برخی فروشگاه های معتبر و سوپر مارکت های بزرگ نیز توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی نیا اضافه کرد: محصول مذکور بر اساس فرمول پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی(WHO) تولید شده است و نظارت مستمر ، نمونه برداری و آزمون توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه صورت می پذیرد که تاکنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است. 

مهدوی نیا اضافه کرد: شهروندان  در صورت داشتن هرگونه سوال یا شکایت احتمالی در این زمینه با واحد مدیریت نظارت بر مواد بهداشتی معاونت غذا و دارو به شماره 07153314701  تماس بگیرید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا تاکید کرد: بهترین راه پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا ماندن در خانه و شستشوی مداوم دست با آب و صابون و رعایت فاصله مناسب با دیگران است و برای ضدعفونی کردن سطوح نیز شستشو با شوینده های خانگی یا بسته به نوع و جنس سطوح محلول رقیق شده هیپو کلریت سدیم (وایتکس) کاربرد دارد.

علاوه بر فسا  در شهرستان های شیراز، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا فسا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فسا سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا فسا سازمان جهانی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام پور ضرب اظهار کرد: ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خلال اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضبط و معدوم سازی شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع از ۴۴۴ مورد بازدید از واحدهای صنفی عرضه فراورده‌های خام دامی و رستوران‌ها و … که ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و همچنین ۳ متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

پور ضرب ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های مرتبط در بازدیدهای مشترک، به نقش بی بدیل دامپزشکی در عرضه فرآورده‌های خام دامی اشاره و بیان داشت: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی به عنوان پایه اصلی در تأمین سلامت پروتئین خانوار بسیار با اهمیت است که با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل دامپزشکی محقق می‌شود.

کد خبر 6086309

دیگر خبرها

  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا