Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح بازرسی سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای خراسان رضوی افزود: بنا بر نیاز و طبق درخواست فرمانداران در شهرهای خوشاب سه پایگاه و نیز مه‌ولات یک پایگاه بازرسی سلامت  از دیروز بر شمار پایگاه‌های استان افزوده شده است.

وی اضافه کرد: به این ترتیب در مجموع تعداد پایگاههای هلال احمر استان خراسان رضوی که مجری طرح بازرسی سلامت هستند به ۵۵ پایگاه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در قالب اجرای این طرح از ۲۵ اسفند پارسال تا نهم فروردین ماه جاری سرنشینان ۳۱۱ هزار و۲۳دستگاه خودرو مورد ارزیابی سلامتی و تب‌سنجی قرار گرفتند.

احمدی افزود: ۸۳۷ هزار و ۸۶۹ مسافر سرنشین این خودروها غربالگری و پایش سلامت شدند که از این تعداد هزار و ۷۶۴ نفر دارای علایم اولیه بیماری کرونا و تب‌دار بودند لذا به مراکز درمانی و بیمارستان هدایت شدند.

وی گفت: از روز هشتم فروردین ماه مطابق دستورالعمل جدید تمامی مشخصات افراد دارای تب ثبت، کنترل و پیگیری می‌شود.

طرح بازرسی سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای خراسان رضوی از ۲۵ اسفند پارسال آغاز و تا روز ۱۷ این ماه ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خراسان رضوی بیمارستان خراسان رضوی مراکز درمانی هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بازرسی سلامت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی