Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:29:48 GMT

فرماندار: مردم در روز طبیعت به آستارا سفر نکنند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۸۸۰۸

فرماندار: مردم در روز طبیعت به آستارا سفر نکنند

حسن رستم زاد روز یکشنبه در بازدید از طرح فاصله گذاری اجتماعی در گردنه حیران آستارا اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی یک مصوبه ملی است و  اجرای موفق آن با مشارکت مردم، نقش مهمی در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا دارد.

وی بیان کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی،  ورودی آستارا در گردنه حیران مسدود شده است و فقط به خودروهای با پلاک بومی و کامیون های باری اجازه ورود به استان گیلان داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عوامل پلیس راه، مرزبانی، نیروی انتظامی و هلال احمر در روزهای نهم و دهم فروردین ماه، از ورود ۷۰۰ دستگاه خودرو دارای پلاک غیر گیلان به این استان ممانعت به عمل آوردند.

رستم زاد ادامه داد: در روزهای یاد شده چهار هزار نفر در قالب هزار و ۵۰۰ خودروی سواری با پلاک گیلان و کامیون های باری، تب‌ سنجی شدند و موردی با تب بالا مشاهده نشد.

 ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

 بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا - اردبیل از ورودی های گیلان و مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دی ماه سرماخوردگی طبیعت کره جنوبی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد