Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره نروژی دورتموند مقصد آینده اش را مشخص کرد.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت «ABC» اسپانیا از مقصد آینده اش هالند، ستاره و پدیده دورتموند خبر داد. ستاره نروژی زمستان گذشته به ترکیب زنبور‌ها اضافه شد. این بازیکن آینده دار توانایی اش را با زدن ۹ گل در ۸ بازی به تمام دنیا نشان داد.

به همین خاطر باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال شکار این مهاجم گلزن و آینده دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش‌های رسیده هالند تصمیم گرفته تا چندین سال دیگر دورتموند را به مقصد رئال ترک کند.

این ستاره جوان با این تصمیمش خیال مسئولان باشگاه آلمانی را راحت کرد. چون او قصد ندارد بزودی این باشگاه را ترک کند. او به دنبال ثبات و درخشش بیشتر در دورتموند است تا خود برای تجربه جدید آماده کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هالند تیم فوتبال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از دو مقام اسرائیلی گزارش داد: «دولت جو بایدن، رئیس جمهوری امریکا هفته گذشته ارسال یک محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد.»

به گزارش شفقنا، این اولین بار از ۷ اکتبر است که امریکا ارسال یک محموله تسلیحاتی که برای ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود را متوقف کرده است.

مقامات اسرائیلی گفتند که این حادثه نگرانی‌های جدی در داخل دولت اسرائیل ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته تا بفهمند چرا ارسال محموله متوقف شده است.

بایدن در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقاد شدید روبه‌رو است، دولت وی در ماه فوریه از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت امریکا توسط نیرو‌های اسرائیلی در غزه مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده شود. اسرائیل در ماه مارس یک تضمین‌نامه امضا شده ارائه کرد.

دولت بایدن علیرغم حمایت سیاسی و تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی اعلام کرده نگران حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه است؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش‌بس، حماس است