Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:14:16 GMT

بازگشت ساعت فعالیت اصناف مجاز میبد به روال قبلی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۰۵۲

بازگشت ساعت فعالیت اصناف مجاز میبد به روال قبلی

ایسنا/یزد رئیس اداره صمت میبد از لغو مصوبه قبلی این شهرستان مبنی بر فعالیت شبانه واحدهای صنفی مجاز به عرضه و بازگشت زمان فعالیت آنها به روال قبلی با رعایت نکات بهداشتی خبر داد.

«حجت الله خلیلی» در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه تصریح کرد: براساس مصوبه جلسه مشترک بین فرماندارانِ میبد و اردکان و دستورالعملِ جدیدِ اجرایی، فعالیت واحدهای صنفیِ مجاز به عرضه به روالِ قبلیِ خود برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این واحدها شامل سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها، لبنیاتی‌ها، خواربارفروشی‌ها، مراکز عرضهُ موادِ غذایی بزرگ و نانوایی‌ها و عرضه کنندگان مرغ و ماهی هستند.

خلیلی از شهروندان خواست تا از افرادِ دست فروش به هیچ وجه خرید نکنند و از مراکز مجاز به عرضه، خریدِ خود را انجام دهند.

این مسئول در پایان نیز یادآور شد: میوه‌ی تنظیمِ بازار شامل سیب به قیمت هر کیلو ۵۰۰۰ تومان و پرتقال به قیمتِ ۶۰۰۰ تومان در میوه فروشیِ بهارستان و عمده فروشیِ جهانگرد در شهر میبد عرضه می‌شود و شهروندان می‌توانند با رعایتِ نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری داخل شهرستان نسبت به خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میبد کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله

اصغر بالسینی با اشاره به جلسات حراج شمش از سوی این مرکز گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلا تا امروز رشد ۲۳ برابری عرضه و ۱۷ برابری در خرید شمش طلای استاندارد را شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، وی ضمن اشاره به جلسات حراج شمش و سکه طلا از سوی این مرکز در جهت ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا طلا در کشور به تشریح میزان مبادلات صورت گرفته پرداخت و گفت: از زمان آغاز اولین جلسه حراج شمش طلای استاندارد توسط مرکز مبادله ایران که در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، تا جلسه نوزدهیم حراج که در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، استقبال بسیار بالایی از این جلسات صورت گرفت؛ به طوری که در اولین جلسه حراج تعداد ۱۷ شمش طلا عرضه و ۱۰ شمش معامله شد و در جلسه اخیر این حراج تعداد ۳۹۵ شمش عرضه و ۱۷۵ قطعه شمش معامله شد.

بالسینی ادامه داد: این موضوع نشان از استقبال از جلسات حراج شمش طلا دارد. در نوزدهمین جلسه حراج به میزان ۲۳ برابر بیشتر از میزان اولین جلسه، عرضه شمش صورت گرفت. علاوه بر این میزان شمش معامله شده در جلسه نوزدهم ۱۷.۵ برابر از میزان اولین جلسه حراج شمش بیشتر است.

وی تاکید کرد: مجموع شمش طلای عرضه شده در مرکز مبادله تا جلسه بیستم که در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد تعداد ۴۱۰۰ قطعه شمش استاندارد (یک کیلوگرمی با عیار ۹۵۵) است و در مجموع، کل شمش فروخته شده در جلسات حراج این مرکز ۲۷۱۶ قطعه است.

گفتنی است، در بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد که روز گذشته در تالار معاملات مرکز مبادله برگزار شد، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلوگرم شمش با میانگین قیمت ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان، معامله و خریداری شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد