Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@21:04:00 GMT

مسابقه « ورزش در خانه» در آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۹۳۰۹

مسابقه « ورزش در خانه» در آستارا آغاز شد

خاصی پور گفت: برای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها که این روز ها به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه به سر می‌برند، مسابقه مجازی ورزشی تحت عنوان «ورزش در خانه» در آستارا آغاز شد.

«وحید خاصی پور» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: خانواده ها و ورزشکاران آستارایی با ورزش کردن در خانه و فیلم گرفتن به مدت ۲ الی ۳ دقیقه از حرکات ورزشی خود می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با اشاره به اینکه این مسابقه شامل کلیه رشته های ورزشی است افزود: آخرین مهلت ارسال فیلم جهت شرکت در مسابقه، ۲۰ فروردین است.

 

وی تصریح کرد: خانواده ها و ورزشکاران آستارایی می توانند پس از تولید فیلم، آن را به آدرس @varzeshegilan و یا شماره ۰۹۱۱۱۳۶۶۴۶۶  ارسال و در این مسابقه شرکت کنند.

 

خاصی پور گفت: خلاقیت در اجرا، حرکات درست و اصولی و تمرینات خانوادگی شامل امتیاز مثبت است.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا اضافه کرد: پنج جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۱۰ جایزه پنج میلیون ریالی برای برندگان مسابقه«ورزش در خانه» در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهارکرد: مسابقه «ورزش در خانه» به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس انجام می شود و انتظار ما از همشهریان و مردم این است در خانه هایشان بمانند تا زنجیره این بیماری قطع شود.

 

خاصی پور گفت: مسابقه«ورزش در خانه» به همت اداره کل ورزش و جوانان گیلان و با همکاری روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی و گروه ورزش های همگانی این اداره کل برگزار می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ورزش در خانه کنترل شیوع کرونا ویروس حرکات ورزشی بندر آستارا ورزش در خانه خاصی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در این رابطه گفت: این تفاهم نامه با هدف تخصیص زمین مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بین ۲ دستگاه در سطح استان منعقد شده است.   رسول عطائی ادامه داد: هدف این تفاهم نامه بهره گیری از توان سیاست گذاری، اجرا، مدیریت و حمایت متقابل ۲ دستگاه برای ارائه خدمات می‌باشد.   وی بیان کرد: تامین اراضی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد و هدف ما توسعه مسکن و تامین نیاز اولیه مردم و افزایش رفاه اجتماعی است.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و جوانان فعال سازمان‌های مردم نهاد در اولویت مجموعه راه وشهرسازی است.   عطائی با اشاره به اینکه تامین زمین برای ورزشکاران و فعالان سازمان‌های مردم نهاد در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است، ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه‌های همکاری اقدامات گسترده‌ای همراه با افزایش دسترسی مردم به فضا‌های ورزشی جهت برطرف کردن دغدغه مسکن قهرمانان ورزشی و جوانان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • پیام خوش اداره ورزش تبریز به تراکتوری‌ها
  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد